جمع آوری اطلاعات اپلیکیشن های موبایل در چین قانونمند می گردد

به گزارش سبزا، چین پیش نویس دستورالعملی مخصوص جمع آوری اطلاعات در 38 نوع مختلف از اپلیکیشن را رونمایی نموده است.

جمع آوری اطلاعات اپلیکیشن های موبایل در چین قانونمند می گردد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

چین از پیش نویس دستورالعملی برای محدودیت گسترده جمع آوری اطلاعات شخصی کاربران در اپلیکیشن های موبایل رونمایی کرد.

سازمان فضای سایبری چین این پیش نویس را منتشر نموده که 38 نوع اپلیکیشن با کاربردهای مختلف از خرید آنلاین و پیغام رسان گرفته تا تاکسی اینترنتی و دوچرخه اشتراکی را در برمی گیرد.

در هفته های اخیر تحقیقات دولت چین درباره بخش فناوری آن افزایش یافته است. این درحالی است که دولت ماه گذشته پیش نویس قوانین ضد انحصار مخصوص شرکت های فناوری را ارائه کرد.

سازمان فضای سایبری چین درباره حفاظت از اطلاعات و حقوق مصرف نماینده اظهار نگرانی نموده اند، این درحالی است که مقامات نیز در موقعیت های مختلف اپلیکیشن ها را به دلیل سوء استفاده از اطلاعات کاربران تعلیق نموده اند.

در بیانیه این سازمان آمده است: در سال های اخیر اپلیکیشن های موبایل به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته اند و نقشی مهم در ترویج توسعه مالی و اجتماعی داشته اند. همزمان جمع آوری وسیع اطلاعات توسط اپلیکیشن ها امری رایج است و کاربران در صورت عدم توافق با شرایط نمی توانند اپ را نصب و از آن استفاده نمایند.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1299

به "جمع آوری اطلاعات اپلیکیشن های موبایل در چین قانونمند می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری اطلاعات اپلیکیشن های موبایل در چین قانونمند می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید