جمهوریخواهان میشیگان به سینه ترامپ دست رد زدند

به گزارش سبزا، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، رهبران جمهوریخواه مجالس ایالتی میشیگان بعد از دیداری که در کاخ سفید با دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا داشتند؛ به صراحت گفتند که در حال حاضر هیچ اطلاعاتی که نتیجه انتخابات در این ایالت را تغییر دهد؛ در اختیار ندارند.

جمهوریخواهان میشیگان به سینه ترامپ دست رد زدند

آنها همچنین تاکید کردند که در مشخص نمایندگان هیئت الکترال، تابع قانون هستند.

چنین موضع گیری از جانب هم حزبی های ترامپ در ایالت میشیگان ضربه دیگری به او بعد از ناکامی شب گذشته در ایالت جورجیا محسوب می گردد.

در جورجیا نیز، رهبران جمهوریخواه ایالتی اعلام کردند که با استناد به نتیجه بازشماری آرا، جو بایدن دموکرات، تمامی 16 رأی الکترال این ایالت را از آن خود نموده است.

با این حال گفته می گردد که ترامپ به دنبال ملاقات با رهبران جمهوریخواه سایر ایالات تأثیرگذار در فرایند انتخاباتی آمریکا است. این در حالی است که دست کم ایالات مستقر در نوار صنعتی آمریکا ازجمله میشیگان باید تا روز دوشنبه نتیجه نهایی شمارش آرا را اعلام نمایند و فعلاً نیز در لیست برنامه های کاخ سفید، برنامه ملاقات با رهبران هیچ ایالتی به چشم نمی خورد.

در حال حاضر، آرای الکترال جو بایدن به 306 رأی رسیده حال آنکه آرای الکترال ترامپ 232 رأی است.

از سوی دیگر، آرای مردمی جو بایدن نیز نزدیک به 80 میلیون رأی معادل 51.06 درصد در برابر 73 میلیون و 448 هزار رأی ترامپ است که معادل 47.23 درصد آرا می گردد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ 13 آبان برگزار گردید اما با این وجود هنوز به صورت رسمی برنده آن اعلام نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1277

به "جمهوریخواهان میشیگان به سینه ترامپ دست رد زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمهوریخواهان میشیگان به سینه ترامپ دست رد زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید