خبرنگاران شروع طرح نوسازی ناوگان باری در لرستان

به گزارش سبزا، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرکل حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: طرح نوسازی ناوگان باری براساس ماده 30 قانون احکام دائمی برنامه کشور در این استان شروع شد.

خبرنگاران شروع طرح نوسازی ناوگان باری در لرستان

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

عباس شرفی روز دوشنبه به رسانه ها اظهار داشت: شرکت های تولیدنماینده داخلی خودروهای سنگین، شرکت های حمل ونقل توانمند دارای مجوز، شرکت های وارد نماینده کامیون های سنگین دارای مجوز و مالکین حقیقی و حقوقی کامیون های فرسوده واجد شرایط ثبت نام در این طرح هستند.

وی با بیان اینکه دستورالعمل شرایط و ضوابط واردات و همچنین اسقاط ناوگان در سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در دسترس می باشد اضافه نمود: متقاضیان ورود خودروهای باری سنگین تا سه سال ساخت می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.rmto.ir بخش نوسازی و توسعه ناوگان در این طرح ثبت نام نمایند.

شرفی گفت: در حال حاضر 94 شرکت، 9 هزار و 445 دستگاه خودرو و 17 هزار و 380 نفر راننده در بخش حمل و نقل کالای استان فعال هستند.

وی بیان نمود: همچنین چهار مرکز معاینه فنی سنگین نیز در حال خدمت رسانی به این ناوگان می باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان ادامه داد: از ابتدای امسال تا به امروز یکهزار و 145 دستگاه ناوگان از لرستان جهت حمل کالاهای اساسی به بندر امام خمینی(ره) اعزام شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 899

به "خبرنگاران شروع طرح نوسازی ناوگان باری در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شروع طرح نوسازی ناوگان باری در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید