خبرنگاران ملی پوش کشتی فرنگی: با صبر کرونا را شکست می دهیم

به گزارش سبزا، تهران- خبرنگاران- دارنده مدال برنز کشتی فرنگی دنیا گفت: راه غلبه بر ویروس کرونا خانه نشینی است مردم شکیبا باشند از این شرایط هم عبور خواهیم کرد.

خبرنگاران ملی پوش کشتی فرنگی: با صبر کرونا را شکست می دهیم

مهدی علیاری دارنده مدال برنز کشتی فرنگی دنیا گفت: مردم عزیز ایران مثل همواره با تمامی مشکلاتی که وجود دارد، شکیبا باشند. همه از سختی های که وجود دارد مطلع هستیم و مردم از حال همدیگر با خبرند، دست به دست همدیگر بدهیم، نکات بهداشتی را رعایت کنیم، در خانه بمانیم و در اجتماعات حاضر نشویم تا بتوانیم هرچه زودتر این بیماری را شکست دهیم و می توانیم پس از خلاص شدن از این بیماری می توانیم روزهای خوب و موفقی را در پیش داشته و در کنار عزیزانمان باشیم.

قهرمان بازی های آسیایی در خصوص تاثیر شیوع ویروس کرونا بر تمریناتش گفت: کادرفنی برنامه های تمرینی را به ما می دهد و من نیز تمریناتم از جمله دویدن، وزنه زدن و کوهپیمایی را به صورت شخصی انجام می دهم و در صورت احتیاج نیز از برادرانم یاری می گیرم.

وی ادامه داد: البته اگر اردوهای تیم ملی برگزار می شد شرایط خیلی بهتر بود، چراکه در اردوهای قبلی به یک آمادگی مطلوب رسیده بودیم، اما تمرینات خارج از اردو نمی تواند ما را به آن حد از آمادگی برساند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 814

به "خبرنگاران ملی پوش کشتی فرنگی: با صبر کرونا را شکست می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ملی پوش کشتی فرنگی: با صبر کرونا را شکست می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید