در خانه پرواز با هواپیماهای ایرباس را تجربه کنید

به گزارش سبزا، Trustmaster یکی از قدیمی و شناخته شده ترین برندها در زمینه فراوری محصولات ویژه شبیه ساز پرواز به شمار می رود. این شرکت خوش نام محصولات مختلفی از جمله استیک و پدال های ویژه جت های جنگنده را برای شبیه ساز ها فراوری نموده است. این شرکت به تازگی از سری جدید خود با نام TCA برای شبیه ساز هواپیما های مسافربری رونمایی نموده که پیروز به دریافت تاییدیه از شرکت معروف ایرباس شده است.

در خانه پرواز با هواپیماهای ایرباس را تجربه کنید

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

شرکت Trustmaster در همکاری با کمپانی هواپیما سازی ایرباس اقدام به فراوری دو کنترلر جدید تحت عنوان سری TCA برای شبیه ساز هواپیما های مسافربری نموده است. این کنترلرهای جدید با سیستم عامل های ویندوز 8 و 10 سازگاری کامل دارند و در بیشتر بازی های شبیه ساز پرواز قابل استفاده هستند.

اولین محصول از این خانواده شامل استیک TCA Sidestick Airbus Edition می گردد که برای کنترل حرکت هواپیما های مسافربری طراحی شده و از کیفیت بسیار بالایی بهره می برد. شرکت Trustmaster قیمت 69 دلاری را برای این استیک جذاب در نظر گرفته است که با توجه به کیفیت بالا و تاییدیه ایرباس بسیار مناسب به نظر می رسد.

معمولا کاربران از این کنترلرها در بازی های شبیه ساز پرواز X-Plane و Microsoft Flight Simulator برای کنترل هواپیما های غیر نظامی استفاده می نمایند، اما با توجه به طراحی ماژولار استیک TCA می توان از آن در شبیه ساز های هوایی دیگر نیز استفاده کرد. استیک TCA شرکت Trustmaster به شکل ماژولار طراحی شده و کاربران می توانند بر اساس احتیاج و نوع شبیه ساز پرواز عملکرد دکمه های موجود بر روی کنترلر را تغییر دهند و حتی بعضی از دکمه ها را حذف نمایند.

استیک ساخته شده برای سری TCA شباهت بسیار زیادی به نسخه thrustmaster t.16000m دارد و تنها رنگ آن تغییر نموده است. طراحی ارگونومیک استیک TCA Sidestick Airbus Edition از استیک واقعی هواپیما ایرباس A320/A320neo الگو برداری شده است. این استیک شامل 12 دکمه قابل برنامه ریزی برای کاربرد های مختلف و یک دریچه کنترل گاز برای تنظیم سرعت هواپیما می گردد.

پیکربندی این استیک قبل از آغاز هر پرواز به سادگی قابل تنظیم است و می توانید آن را به حالت کاپیتان، یاری خلبان یا کنترلر ویژه هواپیما تک سرنشین تغییر دهید. دریچه کنترل گاز تعبیه شده بر روی استیک TCA Sidestick Airbus Edition به عملکرد رانش معکوس نیز مجهز شده است که در کنترل هواپیما های مسافربری کاربرد بسیار زیادی دارد.

شرکت Trustmaster در سری TCA یک کنترلر ویژه با نام TCA Quadrant Airbus Edition به همراه 16 دکمه قابل تنظیم برای کنترل رانش هواپیما در نظر گرفته که حس واقعی یک خلبان را به شما منتقل می نماید. قیمت کنترلر TCA Quadrant Airbus Edition تنها 99 دلار است که با توجه به کیفیت ساخت بالا و کاربرد بسیار بالای آن بسیار مناسب است. قیمت کیت کامل سری TCA برابر با 160 دلار است؛ همچنین می توانید پایه نگه دارنده آن را با قیمت 70 دلار تهیه کنید.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 967

به "در خانه پرواز با هواپیماهای ایرباس را تجربه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در خانه پرواز با هواپیماهای ایرباس را تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید