دلیل جالب باکایوکو برای حضور با تأخیر در تمرینات میلان

به گزارش سبزا، هافبک فرانسوی تیم فوتبال میلان برای بی انضباطی اخیرش که او و هم تیمی هایش را به دردسر انداخت عذری بدتر از گناه آورد.

دلیل جالب باکایوکو برای حضور با تأخیر در تمرینات میلان

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته (چهارشنبه) خبری در رسانه های ایتالیایی منتشر شد حاکی از تصمیم جنارو گتوسو، سرمربی تیم میلان برای مجازات بازیکنان این تیم با یک اردوی تنبیهی 5 روز که گویا دلیل آن خشمگین شدن او از تأخیر بیش از یک ساعته تیموئه باکایوکو برای حضور در تمرینات بوده است.

در نتیجه تصمیم گتوسو، میلان که برای کسبه سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده کوشش می نماید، از امروز تا بازی بعدی اش - دوشنبه هفته آینده مقابل بولونیا - در اردوی تمرینی خواهد بود - و بازیکنان روسونری باید 24 ساعته در این اردو حضور داشته باشند و به این ترتیب از امور شخصی خود باز خواهند ماند.

اکنون سایت کالچومرکاتو گزارشی منتشر نموده و در آن به نقل از منابع نزدیک به هافبک فرانسوی میلان، دلیل تأخیر او را شرح داده است. طبق اعای نزدیکان باکایوکو، این بازیکن که در انتها فصل گذشته از چلسی به میلان قرض داده شد، پیش از ورود به جاده کمربندی راستا زمین تمرینی میلانلو، بنزین تمام نموده است که البته این بهانه هم نتوانسته گتوسو را برای صرف نظر کردن از تصمیمش متقاعد کند.

در همین حال نشریه سان انگلیس نوشته است که باکایوکو که فصل کم فروغی را در میلان تجربه نموده، خواستار بازگشت به چلسی شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 190

به "دلیل جالب باکایوکو برای حضور با تأخیر در تمرینات میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل جالب باکایوکو برای حضور با تأخیر در تمرینات میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید