ربیع خواه: بازیکنان رقابتی برای حضور در ترکیب اصلی ندارند

به گزارش سبزا، محسن ربیع خواه، د ر خصوص دور جدید تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس می گوید: خدا ر ا شکر شرایطمان خوب است و 12 روز ا سترا حت کردیم و تمرینات ما از روز پنجشنبه هفته گذشته آ غاز شد. ما د ر نیم فصل اول فشار زیادی ر ا تحمل کردیم و د ر مسابقات لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی به میدان رفتیم ، ا ما با همه سختی ها و کمبودهایی که وجود داشت عملکرد خوبی داشتیم و نتایج خوبی هم گرفتیم. حالا هم دور جدید تمرینات آ غاز شده و قطعا د ر نیم فصل دوم کار سخت تری خواهیم داشت و به همین د لیل تمرینات خیلی خوبی انجام می دهیم تا آماده حضور موفق د ر لیگ برتر با شیم. او اشاره ای به سختی تمرینات دارد: مارکو همیشه تمرینات حرفه ای و مدرنی انجام می دهد ا ما باید بگویم او هنوز فشار زیادی به بدن بازیکنان وارد نیاورده و خودش گفته که فشار اصلی ر ا د ر قطر به بدن بازیکنان خواهد آورد. ما د ر قطر خیلی خوب تمرین می کنیم و آماده سازی خوبی هم داریم و کوشش زیادی انجام می دهیم که مطمئنا ثمره آن ر ا د ر ادامه راه خواهیم دید .

ربیع خواه: بازیکنان رقابتی برای حضور در ترکیب اصلی ندارند

ربیع خواه در خصوص انتقالات در پرسپولیس معتقد است: د ر این باره من نباید نظر بدهم و آقای برانکو به عنوان مسئول فنی تیم باید صحبت کند، ا ما قطعا آقای برانکو می داند که ما د ر چه پست هایی احتیاج به ترمیم و جذ ب بازیکن داریم و بر همین اساس یارگیری کر د ه است . مطمئنا حضور بازیکنان جدید د ر پرسپولیس جواب می دهد ؛ چراکه ما با تفکر بازیکن گرفتیم. امیدوار هستم که نیم فصل دوم، نیم فصل خیلی خوبی بر ا ما با شد و بتوانیم با دریافت بهترین نتایج هوادارانمان ر ا شاد کنیم.

این بازیکن حرفهای در باره رقابت ها بازیکنان پرسپولیس در نیم فصل دوم دارد: به هر حال د ر تیم های بزرگ د ر همه جای جهان شرایط همین گونه است و بازیکنان بر ا رسیدن به ترکیب اصلی با هم رقابت خوبی دارند. ا ما خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس به بلوغ خیلی خوبی رسیده اند و می دانند مهم نتیجه پرسپولیس است نه این که چه کسی به زمین می رود و بازی می نماید. د ر پرسپولیس مهم نیست که چه کسی بازی می نماید، بلکه مهم نتیجه گیری است و هر کسی که به زمین برود کوشش می نماید تا موثرترین بازیکن با شد . بازیکنان می دانند چه یک دقیقه و چه 90 دقیقه بازی نمایند باید بهترین عملکرد ر ا داشته باشند.

او اشاره ای به اردوی قطر دارد: خوشبختانه اردوی خیلی خوبی د ر قطر داریم و همه چیز د ر اردو منظم و خوب است . خواب، تغذیه، ا سترا حت و زمان تمرین ما د ر اردو کاملا حساب شده است و این مسئله به ما یاری خواهد کر د تا بهترین عملکرد ر ا داشته با شیم.

ربیع خواه در باره مصاف با سپیدرود بدون حضور ملی پوشان، اینطور حرف می زند: به هر حال این تصمیم سازمان لیگ است و ما به آن احترام می گذاریم، ا ما ما د ر نیم فصل اول هم این شرایط ر ا داشتیم و بدون ملی پوشان بازی کردیم که این مسئله فشار زیادی به تیم ما وارد کر د. دیدید که دو بازیکن اصلی ما هم به د لیل همین فشارها مصدوم شدند چو ن به صورت پشت سر هم بازی می کردیم و این مسئله فشار زیادی به بازیکنان وارد کر د. امیدوارم که از این شرایط هم سربلند بیرون بیاییم. به حواشی هم توجهی نمی کنیم ، خوشبختانه تمرکز همه ارکان پرسپولیس به خودمان است و کاری به بقیه تیم ها و بقیه افراد نداریم. ما روی تیم خودمان تمرکز می کنیم و این حواشی نمی تواند ذهن ما ر ا از خواسته هایمان دور کند و باید بگویم که وارد این مسائل و حاشیه هایی که برخی ها می خواهند بر ا ما بسازند نمی شویم. ما به کار خودمان فکر می کنیم و بر ا موفقیت و شادی هوادارانمان می جنگیم.

11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 128

به "ربیع خواه: بازیکنان رقابتی برای حضور در ترکیب اصلی ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیع خواه: بازیکنان رقابتی برای حضور در ترکیب اصلی ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید