ربیع خواه: واضح است که نمی خواهند پرسپولیس قهرمان گردد

به گزارش سبزا، اگر تحقیق کنید، متوجه می شوید چه کسانی نمی خواهند پرسپولیس برای سومین بار قهرمان گردد. همه چیز واضح است و احتیاج به اسم بردن از کسی نیست.

ربیع خواه: واضح است که نمی خواهند پرسپولیس قهرمان گردد

ربیع خواه: نمی خواهند پرسپولیس قهرمان گردد

پرسپولیس مهم ترین امتیازهای این فصلش را در بازی با ماشین سازی از دست داد اما محسن ربیع خواه باز هم با اطمینان از قهرمانی اش می گوید: این فشارها و صحبت هایی که درباره پرسپولیس مطرح می گردد، طبیعی است چرا که ما صدرنشین هستیم و قهرمانی مان هر هفته به تعویق می افتد. البته جای نگرانی نیست چون هفته بعد پارس جنوبی را می بریم و قهرمان می شویم.

او ناکامی های اخیر پرسپولیس را هم این طور توجیه می نماید: نمی گردد گفت خوب بازی نمی کنیم. به اندازه کافی موقعیت ایجاد می کنیم اما توپ های مان گل نمی گردد چون حریفان مقابل ما بسته بازی می نمایند. مثل ماشین سازی بعد از گلش 11 نفری در محوطه جریمه دفاع می کرد.

جالب وقتی است که ربیع خواه هم ادعای سیدجلال را درباره اینکه برخی ها نمی خواهند پرسپولیس قهرمان گردد، تایید می نماید: اگر تحقیق کنید، متوجه می شوید چه کسانی نمی خواهند پرسپولیس برای سومین بار قهرمان گردد. همه چیز واضح است و احتیاج به اسم بردن از کسی نیست. محسن ربیع خواه اما نه درباره داوری ها حرف زد و نه درباره بی پولی پرسپولیس: حرفی ندارم.

11 - 160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 198

به "ربیع خواه: واضح است که نمی خواهند پرسپولیس قهرمان گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیع خواه: واضح است که نمی خواهند پرسپولیس قهرمان گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید