رقابت 3 ایرانی برای کسب عنوان بهترین گل هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان

به گزارش سبزا، در نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب بهترین گل هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان در منطقه غرب، نام سه بازیکن ایرانی دیده می گردد.

رقابت 3 ایرانی برای کسب عنوان بهترین گل هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگاران، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با سرانجام یافتن بازی های هفته اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 در منطقه غرب از کاربران خود خواست تا بهترین گل به ثمر رسیده در این هفته از مسابقات را انتخاب نمایند که در این بین نام سه بازیکن ایرانی هم دیده می گردد.

بر این اساس گل سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در بازی با الوحده امارات که باعث پیروزی یک بر صفر نماینده ایران شد، یکی از کاندیداهای کسب این عنوان است.

گل محمد عباس زاده مهاجم تیم فوتبال تراکتور تبریز در تساوی 3 - 3 نماینده ایران مقابل پاختاکتور ازبکستان نیز که روی شوتی دیدنی با پاس اکبر ایمانی به ثمر رسید، شانس کسب عنوان بهترین گل هفته را دارد.

نام مهدی قائدی هم در این نظرسنجی به چشم می خورد. مهاجم ریزنقش استقلال بابت گلی که از فاصله 27 متری در رجحان 5 بر 2 استقلال ایران مقابل الاهلی عربستان به ثمر رساند، شانس کسب عنوان بهترین گل هفته اول لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

برای شرکت در این نظرسنجی به این صفحه مراجعه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1539

به "رقابت 3 ایرانی برای کسب عنوان بهترین گل هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت 3 ایرانی برای کسب عنوان بهترین گل هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید