لیگ قهرمانان آسیا، استقلال به دنبال دومین نمایش درخشان در مهمترین بازی

به گزارش سبزا، طرفداران استقلال امیدوارند نماینده کشورمان همانند ملاقات با الاهلی، نمایش درخشان دیگری در لیگ قهرمانان آسیا ارائه کند و در جدول گروه C مسابقات شش امتیازی گردد.

لیگ قهرمانان آسیا، استقلال به دنبال دومین نمایش درخشان در مهمترین بازی

به گزارش خبرنگاران، هفته دوم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، امشب (یکشنبه) و بامداد فردا با برگزاری ملاقاتهای گروه های A و C به سرانجام می رسد. استقلال از ساعت 45 دقیقه بامداد روز دوشنبه در استادیوم ملک عبدالله جده، به مصاف الشرطه عراق خواهد رفت.

شاگردان فرهاد مجیدی، لیگ قهرمانان 2021 را با پیروزی خیره نماینده 5 بر 2 مقابل الاهلیِ میزبان شروع و خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود از گروه C به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات معرفی کردند. بُردی که انگیزه بالایی برای آبی ها به ارمغان آورد.

فرهاد مجیدی در نشست خبری این مسابقه گفت که شاگردانش، پیروزی ارزشمند مقابل الاهلی را فراموش نموده و به سخت ترین و مهمترین ملاقات خود مقابل الشرطه فکر می نمایند. سرمربی جوان استقلال می داند اگر تیمش بتواند دومین پیروزی خود را در لیگ قهرمانان به دست بیاورد، با شش امتیاز شانس اصلی صعود به جمع 16 تیم سرانجامی خواهد بود.

با وجود پیروزی پرگل مقابل الاهلی، خط دفاعی استقلال در این مسابقه نگرانی های زیادی برانگیخت. با وجود مشارکت مثبت محمد نادری و سیاوش یزدانی در گل های استقلال، الاهلی در این مسابقه صاحب فرصت های گلزنی بسیار خوبی شد که رشید مظاهری دروازه نماینده کشورمان را نجات داد.

نماینده عراق در اولین بازی خود در این مسابقات، با نتیجه 2 بر صفر مقابل الدحیل بازنده شد و حالا برای جبران این نتیجه و باقی ماندن در جدول، احتیاج شدیدی به غلبه بر استقلال دارد. سرمربی الشرطه در نشست خبری اظهار داشت که تیمش با چند تغییر نسبت به بازی با الدحیل وارد مسابقه خواهد شد.

این دو تیم در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا هم مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که هر دو بازی به تساوی یک - یک انجامید. استقلال در عراق عملکردی فراتر از انتظارات ارائه کرد و فرصت های گلزنی زیادی را از دست داد. در بازی دوم هم شاگردان مجیدی در نیمه مربیان بازی بسیار خوبی ارائه کردند.

برنامه ملاقاتهای هفته دوم گروه های A و C لیگ قهرمانان آسیا به توضیح زیر است:

یکشنبه 29 فروردین

گروه A

شباب الاهلی امارات - الهلال عربستان، ساعت 23:30، استادیوم شاهزاده فیصل بن فهد ریاض

AGMK ازبکستان - استقلال تاجیکستان، ساعت 23:30، استادیوم ملک فهد ریاض

گروه C

الاهلی عربستان - الدوحیل قطر، ساعت 22:15، استادیوم ملک عبدالله جده

دوشنبه 30 فروردین

گروه C

استقلال ایران - الشرطه عراق، ساعت 00:45، استادیوم ملک عبدالله جده

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1560

به "لیگ قهرمانان آسیا، استقلال به دنبال دومین نمایش درخشان در مهمترین بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان آسیا، استقلال به دنبال دومین نمایش درخشان در مهمترین بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید