شبِ سیاه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش سبزا، تیم های سپاهان ایران و الدحیل قطر از ساعت 21:45 دیشب (سه شنبه - به وقت ایران) در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022، در استادیوم ملک عبدالله شهر بریده عربستان مقابل هم صف آرایی کردند که در این بازی الدحیل به فزونی 5 بر 2 دست یافت.

شبِ سیاه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا

مایکل اولونگا در دقیقه 10 پیروز به گلزنی شد، اما محمد نژادمهدی در دقیقه 20 گل تساوی را برای سپاهان به ثمر رساند. در ادامه نیمه اول، اولونگا در دقیقه 35 و ادمیلسون جونیور در دقیقه 41 باز هم دروازه شاگردان نویدکیا را گگرددند. فرجانی ساسی نیز در دقیقه 50 گل چهارم الدحیل را وارد دروازه سپاهان کرد تا تیر خلاص را به نماینده کشورمان شلیک کند.

سروش رفیعی در دقیقه 82 یکی از گل های الدحیل را جبران کرد، اما این گل سرانجام اتفاقات مهم مسابقه الدحیل - سپاهان نبود و جونیور گل دوم خودش را در دقیقه 90 به ثمر رساند. مدافعان سپاهان که شب پُراشتباهی را پشت سر گذاشتند، در صحنه گل پنجم نماینده قطر تنها نظاره گر حرکت ادمیلسون بودند.

رشید مظاهری که در فصل گذشته لیگ قهرمانان در تیم استقلال حضور داشت، در مصاف های تیمش با الدحیل پنج گل از اولونگا دریافت نموده بود. این مهاجم کنیایی در ملاقات رفت سال جاری مقابل سپاهان نیز پیروز به گلزنی شده بود و با دو گلی که در نیمه نخست بازی دیشب زد، تعداد گل های خود به مظاهری را به عدد هشت رساند.

با این نتیجه، سپاهان با هفت امتیاز و با توجه به شرایط ضعیف تر نسبت به التعاون در بازی رو در رو، در جایگاه سوم جدول گروه D نهاده شد تا از صعود به یک هشتم نهایی بازبماند. به این ترتیب فولاد تنها نماینده کشورمان در جمع 16 تیم سرانجامی لیگ قهرمانان آسیا محسوب می گردد. الدحیل هم با 15 امتیاز و به عنوان صدرنشین گروه D راهی مرحله حذفی شد.

محمد موسی و عاصم مادیبو از الدحیل و امیرمحمد محکم کار از سپاهان از داور این مسابقه کارت زرد گرفتند.

منبع: فرارو
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 2006

به "شبِ سیاه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبِ سیاه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید