روستاهای گرمی مستعد توسعه بوم گردی هستند

به گزارش سبزا، فرماندار گرمی در جلسه معارفه رئیس جدید اداره میراث فرهنگی این شهرستان گفت: در شهرستان گرمی روستاهایی وجود دارد که می تواند بخش بوم گردی را به صورت ویژه فعال کند.

روستاهای گرمی مستعد توسعه بوم گردی هستند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، علی بهشتی، فرماندار شهرستان گرمی در مراسم معارفه رئیس جدید اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان با تاکید بر اینکه توسعه گردشگری احتیاج به زیر ساخت های اساسی دارد، گفت: شهرستان گرمی با وجود جاذبه های طبیعی و بکر خدادادی و ناشناخته بودن روستا های هدف گردشگری برای مسافران خوب معرفی نشده است.

او در مورد روستا های هدف گردشگری و بوم گردی اضافه نمود: در شهرستان گرمی روستاهایی وجود دارد که می تواند بخش بوم گردی را بصورت ویژه فعال کند و این ظرفیت هم احتیاج به زیر ساخت دارد تا دسترسی به این روستا ها برای گردشگران آسان گردد.

فرماندار گرمی در مورد پاسداری و حفظ و حراست از آثار تاریخی و فرهنگی، توضیح داد: وجود میراث بانان افتخاری در شهر و روستاها می تواند یاری زیادی به حفظ و حراست آثار تاریخی فرهنگی ما کند.

او ادامه داد: استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران برای ایجاد کمپ های گردشگری و سرمایه گذاری در این حوزه می تواند گردشگری این منطقه را رونق بخشد و باید در جذب حداکثری سرمایه گذاران اقدامات لازم انجام گیرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 285

به "روستاهای گرمی مستعد توسعه بوم گردی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستاهای گرمی مستعد توسعه بوم گردی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید