سرپرست جدید معاونت صنایع دستی کردستان معرفی گردید

به گزارش سبزا، جلسه معارفه سرپرست جدید معاونت صنایع دستی استان کردستان امروز 2 مردادماه 99 برگزار گردید.

سرپرست جدید معاونت صنایع دستی کردستان معرفی گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، اسماعیل مریوانی با اشاره به اهمیت توسعه بیش از پیش صنایع دستی با کوشش سرپرست جدید معاونت و همکاری کارشناسان این حوزه گفت: صنایع دستی یکی از حوزه های تخصصی و اشتغال زا در استان است که خوشبختانه کارشناسان خبره خوبی نیز در این معاونت فعالیت دارند.

او به اقدامات و کوشش های خسرو قاضی زاده سرپرست سابق این معاونت اشاره نمود و گفت: از تمامی کارشناس این معاونت انتظار می رود با فرهاد حامدی به عنوان سرپرست جدید معاونت صنایع دستی همکاری داشته و تمام کوشش خود را برای جبران کاستی های بخش خصوصی فعال، انجام دهند.

مریوانی ارتباط اصولی و بیشتر کارکنان صنایع دستی با صنعتگران و ارباب رجوع را مهم برشمرد و اضافه کرد: باید صنعتگران و ارباب رجوع یقین پیدا نمایند که معاونت صنایع دستی حامی آنها بوده و برای برطرف مسائل آنها بصورت عملی کوشش می نماید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان مشورت و همکاری در پیشبرد اهداف این معاونت را مهم برشمرد و گفت: فرهاد حامدی از نیروهای باسابقه، کوششگر و دلسوز اداره کل است که انتظار می رود با همدلی و همکاری با کارکنان این معاونت و صنعتگران بخش خصوصی، صنایع دستی استان را به صندلی اصلی خود برساند.

در ادامه این جلسه با اهدای حکم انتصاب فرهاد حامدی به عنوان سرپرست معاونت صنایع دستی استان از کوشش های خسرو قاضی زاده تقدیر شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1076

به "سرپرست جدید معاونت صنایع دستی کردستان معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست جدید معاونت صنایع دستی کردستان معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید