سه شرکت تأمین کننده انرژی دیگر هم در انگلیس ورشکسته شدند

به گزارش سبزا، بحران افزایش قیمت گاز در انگلیس باعث شده تا سه شرکت دیگر در این کشور هم ورشکسته شوند.

سه شرکت تأمین کننده انرژی دیگر هم در انگلیس ورشکسته شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روز چهارشنبه سه شرکت تأمین نماینده گاز و انرژی در انگلیس اعلام ورشکستگی کردند.

به گزارش گاردین، قیمت گاز در این کشور نسبت به ابتدای امسال بیش از 4 برابر شده، اما هنوز شرکت های توزیع نماینده گاز اجازه افزایش قیمت پیدا ننموده اند و همین امر باعث شده تا کنون شاهد ورشکست شدن 10 شرکت در این کشور باشیم.

در ابتدای امسال حدود 70 شرکت توزیع گاز و نیرو در انگلیس فعال بودند که گفته می گردد به خاطر سیاست مشخص قیمت 6 ماه یکبار گاز در این کشور ممکن است تا سرانجام سال حتی 12 شرکت هم سرپا نمانند.

کار به جایی رسیده که دو میلیون مشترک گاز مجبور شدند تا شرکت تأمین نماینده گاز و نیروی خود را تغییر دهند و گفته می گردد با ادامه این فرایند صد ها هزار نفر دیگر هم باید تأمین نمایندگان خود را جابه جا نمایند که این مسأله 30 پوند ماهانه خرج روی دست خانوار های انگلیسی خواهد گذاشت.

اف جم که نهاد دولتی نظارت بر بازار برق و گاز در انگلیس به تعداد می رود اعلام نموده که روز چهارشنبه سه شرکت ایگلو، سیمبیو و انستروگا ورشکست شده اند.

گفته می گردد اتفاقاتی در حوزه گاز در انگلیس افتاده باعث خواهد شد هزینه میانه قبض گاز برای خانوار ها در انگلیس به 1277 پوند در سال افزایش یابد.

نتایج نظرسنجی از مردم نشان می دهد کسانی که شرکت تأمین گاز خود را تغییر داده اند قبض ماهانه گازشان 30 پوند بیشتر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1767

به "سه شرکت تأمین کننده انرژی دیگر هم در انگلیس ورشکسته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه شرکت تأمین کننده انرژی دیگر هم در انگلیس ورشکسته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید