طعنه جدید اسطوره منچستریونایتد به لیورپولی ها

به گزارش سبزا، اندی کول معتقد است که امکان ندارد، یونایتد 30 سال برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انتظار بکشد.

طعنه جدید اسطوره منچستریونایتد به لیورپولی ها

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، منچستریونایتد فصل جاری فاصله زیادی با صدر دارد و بزرگ ترین هدف آن ها در این رقابت ها، کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

این در حالی است که رقیب سنتی آن ها یعنی لیورپول، در آستانه تجربه اولین قهرمانی خود در بالاترین سطح فوتبال انگلیس پس از گذشت 30 سال قرار گرفته است. در حالی که یونایتد به زودی به هفتمین سالگرد آخرین قهرمانی خود در لیگ برتر می رسد، سرنوشت ادامه لیگ نامشخص است.

لیورپول به تنها دو برد دیگر برای قهرمانی و شکستن طلسم 30 ساله نیاز دارد.

منچستریونایتد آخرین بار سال 2013 و با هدایت سرآلکس فرگوسن توانست قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را به دست بیاورد؛ اما اندی کول که با 5 قهرمانی در لیگ برتر و به ثمر رساندن 121 گل، یکی از مهاجمان برتر تاریخ یونایتد بوده، اطمینان دارد که انتظار برای قهرمانی تیم محبوبش، 30 سال به طول نمی انجامد.

او در این رابطه گفت: یونایتد پیشرفت زیادی داشته است و دیر یا زود به جایی که به آن تعلق دارد، برمی شود. فکر می کنم که منچستریونایتد به زودی برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش خواهد کرد و مدعی قهرمانی خواهد بود.

یونایتد مثل لیورپول نخواهد بود که 30 سال برای رسیدن به قهرمانی حسرت بخورد. تیم اوله گنار سولسشر ظرفیت بالایی دارد و در قواره تیم های مدعی است. هواداران یونایتد بدانند که با دادن زمان به سولسشر، می توانند منتظر موفقیت تیمشان باشند.

منچستریونایتد فصل جدید رقابتهای لیگ برتر انگلیس را خوب شروع نکرد اما در جابجایی زمستانی توانست برونو فرناندس پرتغالی و اودیون ایگالو را به خدمت بگیرد که این باعث شد نتایج تیم بهتر شود. یونایتد توانست 11 بازی بدون شکست را تجربه کند تا اینکه شیوع بیماری کرونا باعث لغو خیلی از رویدادهای ورزشی و توقف رقابتها شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 931

به "طعنه جدید اسطوره منچستریونایتد به لیورپولی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه جدید اسطوره منچستریونایتد به لیورپولی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید