دیلی تلگراف: امیدی به بهبود شرایط مالی انگلیس نیست

به گزارش سبزا، روزنامه دیلی تلگراف در مطلبی با اشاره به شرایط بغرنج مالی انگلیس، بهبودی آن را در کوتاه مدت میسر نمی داند.

دیلی تلگراف: امیدی به بهبود شرایط مالی انگلیس نیست

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روزنامه دیلی تلگراف در گزارشی درباره شرایط اقتصادی انگلیس می نویسد: اقتصاد بریتانیا متاثر از بیماری کرونا و قرنطینه سراسری در آستانه شرایط فاجعه باری قرار گرفته است و هیچ راه فراری هم برای آن وجود ندارد. بهبود شرایط اقتصادی را نیز باید فراموش کرد چراکه برای سال آینده نیز رشد اقتصادی قابل ملاحظه ای در کار نیست و همانطور که بریتانیا اتحادیه اروپا را ترک می نماید، درگیر رکود به سبک منطقه یورو است که این یک فاجعه است.

این روزنامه در بخشی از گزارش خود می نویسد: اقتصاد بریتانیا برای فراوری پول کافی به منظور پرداخت هزینه های کلان دولت بسیار ضعیف است بنابراین، دولت اقتصادیات ها را بالا می برد که این خود باعث صدمه به رشد اقتصادی می گردد. البته این مسائل هیچ کدام به موضوع برگزیت مرتبط نمی گردد و مشکل اصلی، پیش از شیوع کرونا شروع شده است، در اصل، فشار مخارج بالا به دلیل ساختار ناقض دولت در امور رفاهی به ویژه در بخش مراقبت های اجتماعی و سرویس سلامت همگانی بریتانیا است. قبل از شیوع کرونا نیز منابع اقتصادی عمومی در زمینه های مناسب هزینه نمی شدند.

در اصل همانطور که اقتصاد بریتانیا در حال کوچک شدن است هزینه های دولت با سرعت بیشتری رشد می نماید. برای نمونه می توان به ورشکستگی سیستم حمل و نقل عمومی انگلیس و مزایای بیکاری در این کشور اشاره نمود که روزبه روز پرهزینه تر خواهند شد.

میزان اقتصادیات در بریتانیا پیش از همه گیری کرونا با 34.1 درصد فراوری ناخالص داخلی برابر بوده است که در تاریخ این کشور رقم بالایی است و اکنون با اقتصادی که بطور دائم در حال کوچکتر شدن است و هزینه هایی که هر روزه بالا می فرایند دولت به طرز احمقانه ای به دنبال کسب درآمد بیشتر از این اقتصاد است. دولت بریتانیا برای جلوگیری از فرو رفت اقتصاد کشور در منجلاب، باید هر چه سریع تر در هزینه های غیرمرتبط با ویروس کرونا واقع نگری به خرج دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1133

به "دیلی تلگراف: امیدی به بهبود شرایط مالی انگلیس نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیلی تلگراف: امیدی به بهبود شرایط مالی انگلیس نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید