عبادی: کوشش ما این است با برگزاری اردوهای فشرده بهترین عملکرد را در تایلند داشته باشیم

به گزارش سبزا، سرمربی تیم کامپوند کشورمان گفت: امیدوارم مسابقات در سطح دنیا و کشور طبق روال برگزار گردد تا کمانداران دوباره به حالت آمادگی قبل بازگردند.

عبادی: کوشش ما این است با برگزاری اردوهای فشرده بهترین عملکرد را در تایلند داشته باشیم

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، اسماعیل عبادی درخصوص سطح رقابت های لیگ تیراندازی با کمان گفت: با توجه به اینکه در طی یکسال گذشته مسابقاتی برگزار نشده است، سطح امتیازات تا حدودی پایین بود. وقتی مسابقه ای برگزار نمی گردد رکوردها کاهش پیدا می نماید و این امری عادی است. البته باید بگویم که برگزاری لیگ سبب شد تا کمانداران از نظر فنی دوباره به حالت قبل برگردند.

وی در ادامه اضافه کرد: امیدوارم مسابقات در سطح دنیا و کشور طبق روال برگزار گردد تا کمانداران دوباره به حالت آمادگی قبل بازگردند.

سرمربی تیم کامپوند کشورمان در مورد آمادگی کمانداران جهت حضور در کاپ آسیا تایلند که اردیبهشت ماه برگزار می گردد، گفت: فرصت کافی برای آماده سازی تیم و افزایش سطح رکوردها داریم و در این زمان تمرینات خود را ادامه خواهیم داد. از 15 شهریور که اردوی تیم ملی کامپوند شروع شد، اردوها مرتب برگزار شده و تا خاتمه سال دو مرحله دیگر اردوی آمادگی داریم تا کمانداران به آمادگی کافی برسند .

عبادی درخصوص شانس کسب مدال در کاپ آسیایی تایلند یادآور شد: این مسئله قابل پیش بینی نیست اما کوشش ما بر این است که با برگزاری اردوهای فشرده در سال آینده بهترین عملکرد را در تایلند داشته باشیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1413

به "عبادی: کوشش ما این است با برگزاری اردوهای فشرده بهترین عملکرد را در تایلند داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبادی: کوشش ما این است با برگزاری اردوهای فشرده بهترین عملکرد را در تایلند داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید