لوکس ترین هدایای تبلیغاتی برای مدیران کدام است؟

به گزارش سبزا، بج سینه اغلب در نمایشگاه ها استفاده می گردد و استفاده از آن برای مدیران کاری اشتباه است. پس میتوان گفت بج سینه یک هدیه تبلیغاتی برای همه زمان ها نیست و اغلب در نمایشگاه ها و نه به عنوان هدایای تبلیغاتی، بلکه برای معرفی برند مورد کاربرد قرار می گیرد.

لوکس ترین هدایای تبلیغاتی برای مدیران کدام است؟

لابد میپرسید که چرا با بج سینه آغاز کردیم. اگر بج سینه را به عنوان هدایای تبلیغاتی در نظر بگیریم در کنار پرچم تبلیغاتی و پوشه دکمه دار از بیشترین کاربردها را بعنوان هدایای تبلیغاتی داراست. اما اگر بعنوان هدایای تبلیغاتی از آن نام نبریم، بیشترین استقبال مدیران بعنوان ابزاری برندینگ در نمایشگاه ها به شمار می آید. در ادامه شما را با برترین هدایای تبلیغاتی برای مدیران آشنا می کنیم:

برترین هدیه برای افراد رده بالای شرکت و مدیران چیست؟

لوکس ترین هدایای تبلیغاتی برای هدیه دادن چه کالاهایی هستند؟ هیچ چیز سخت تر از انتخاب هدیه برای همکارانی نیست که به هیچ چیز احتیاج ندارند!

در این مقاله سعی نموده ایم هدایای تبلیغاتی را معرفی کنیم که در عین کاربردی بودن و محبوب بودن، لوکس هم باشند و بتوانید آنها را به افرادی که دوست دارید هدیه بدهید.

هدفون یا هندزفری تبلیغاتی

اگر مخاطب یا مشتری شما زمان زیادی را در سفر می گذراند، یک هدفون با کیفیت و بی نظیر به او هدیه کنید تا در پرواز بعدی از صدای محیط و پرواز آزرده نگردد! بعضی از این هدفون ها 10 ساعت ماندگاری باتری، قابلیت بلوتوث و میکروفون مکالمه دارند. این هدیه می تواند لبخند را روی صورت مشتری شما بیاورد.

پاوربانک تبلیغاتی

هیچ کس دوست ندارد چیزهایی بیشتر از چیزی که به آن احتیاج دارد را با خود حمل کند و این دقیقا همان چیزی است که همه به آن احتیاج دارند. پاوربانک های تبلیغاتی در همه مواقع همراه مشتریان شما هستند و می توانند از طریق آن تلفن همراهiPad ، لپ تاپ یا موارد دیگر را شارژ نمایند!

اسپیکر یا بلندگو تبلیغاتی

آهنگ ها همواره و همواره همراه همیشگی افراد هستند و هیچ کس نمی تواند از گوش دادن به موسیقی دست بکشد. یک اسپیکر یا بلندگوی قابل حمل و نقل همان چیزی است که بیشتر افراد خواستار آن هستند. مشتری شما می تواند شب ها آن را شارژ کند و در روز هر جایی و در هر مکانی از آن استفاده کند. اسپیکرها با بیشتریت دستگاه های هوشمند مانند ایفون همخوانی دارند. یک هدیه تبلیغاتی لوکس که مورد استقبال هر کسی قرار می گیرد و می توانید اطلاعات و آرم تجاری خود را روی بخش هایی از آن حک کنید تا همواره همراه مشتریانتان باشید.

ساعت تبلیغاتی

کاربرد ساعت دیواری و اهمیت آن در نمایش زمان بر کسی پوشیده نیست. می توانید یک ساعت دیواری مجذوب کننده و به روز انتخاب کنید و به مشتریانتان هدیه بدهید. مسلما آنها از تماشا این هدیه تبلیغاتی خشنود خواهند شد. در طی روز چندین بار به ساعت دیواری تبلیغاتی شما نگاه خواهند کرد و آرم تجاری شما همواره جلو دید مشتری خواهد بود.

قمقمه یا فلاسک تبلیغاتی

حتما شما هم همکاری دارید که معتقد است باید سخت کار کرد؟! این هدیه مناسب این گونه افراد است. می توانید نوعی از قمقمه ها یا فلاسک های تبلیغاتی را که می توانند به مدت 12 ساعت آب را سرد یا گرم نگه دارند، انتخاب کنید و هدیه بدهید تا نظر مشتری یا همکار سخت گیرتان را جلب کنید. یکی از لوکس ترین هدایای تبلیغاتی که با یک جعبه هدیه مخصوص میتواند برترین انتخاب باشد.

کلاه تبلیغاتی

خب چه هدیه تبلیغاتی می تواند در فصل تابستان بیشترین کارایی را داشته باشد و در عین حال لوکس و لاکچری باشد؟ به نظر ما یک کلاه آفتابی می تواند انتخاب خوبی باشد. هرچند گزینه های بسیار زیاد دیگری برای خرید لوازم جانبی در تابستان وجود دارد اما اولین آیتم حفظ و نگهداری پوست صورت در مقابل اثرات زیان بار نور خورشید است.

بالش مسافرتی

یک سفر آخر هفته، بازدید از یک نمایشگاه و یا یک تعطیلات طولانی مدت؛ در هر صورت مسافرت می تواند مردم را از رفاه و آسایش خود دور کند. داشتن یک بالش مسافرتی راحت می تواند به مردم احساس آرامش بیشتری ببخشد. نوع بادی آن به راحتی در کیف و کوله پشتی جا می گردد و جای زیادی نمی گیرد.

چرا باید لوکس ترین هدایای تبلیغاتی را بخرید؟

هدایای تبلیغاتی که نام بردیم فقط مانند نوک کوه یخ هستند! (هدایای تبلیغاتی بسیار شیک تر و لوکس تری نیز وجود دارند). البته زمانی که بودجه بیشتری در اختیار داشته باشید می توانید از بقیه کوه یخ نیز استفاده کنید. بنابراین اگر می خواهید ایده های ناب تری داشته باشید و لوکس ترین هدایای تبلیغاتی را به همکاران و مشتریان خود عرضه کنید همین الان با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما به شما یاری می نمایند که هدایای عالی و لوکس به مشتریانتان هدیه دهید.

این هدایای تبلیغاتی بسیار مناسب هستند تا در رویدادهای شرکتی به عنوان هدایای ویژه به کارمندان یا مشتریانی که قصد قدردانی از آنها را دارید، داده شوند. می توانید آرم رنگی کامل و نام تجاری خود را به این موارد تبلیغاتی اضافه کنید و برای همواره در فکر مشتریانتان ماندگار شوید.

لوکس ترین هدایای تبلیغاتی برای مدیران را از کجا بخرید ؟

اگر برای شما نیز دغدغه است که هدایای تبلیغاتی خود را از یک فروشگاه معتبر بخرید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که از یکی از معتبرترین فروشگاه های هدایای تبلیغاتی در ایران یعنی مجموعه بهار گیفت بازدید کنید.

فروشگاه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت ارائه دهنده انواع هدایای تبلیغاتی مقرون به صرفه، هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی، هدایای تبلیغاتی مهندسی، هدایای تبلیغاتی نوروزی، هدایای تبلیغاتی الکترونیکی دیجیتال که از انواع این هدایا می توان به بج سینه، پوشه دکمه دار، اتوماتیک تبلیغاتی، آفتابگیر ماشین تبلیغاتی، چاپ تیشرت تبلیغاتی، چاپ پرچم تبلیغاتی، ساعت دیواری تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی ماگ، سررسید و تقویم رومیزی و دیواری، انواع تندیس و کاپ قهرمانی، لوح تقدیر، جلد لوح تقدیر، فلش تبلیغاتی و پاور بانک تبلیغاتی و … می باشد، می توان اشاره نمود. شما می توانید با مراجعه به سایت https://www.bahargift.com/ از نمونه کارهای این فروشگاه دیدین کنید و با شماره گیری 09121715032 از مشاوره رایگان استفاده کنید .

منبع: اتاق
انتشار: 19 فروردین 1402 بروزرسانی: 19 فروردین 1402 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 2170

به "لوکس ترین هدایای تبلیغاتی برای مدیران کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین هدایای تبلیغاتی برای مدیران کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید