لیگ برتر انگلیس، صعود لیدز به رده سوم جدول با تحمیل اولین شکست فصل به استون ویلا

به گزارش سبزا، شاگردان مارچلو بیلسا با کسب یک پیروزی خارج از خانه در هفته ششم لیگ برتر انگلیس به رده سوم جدول صعود کردند.

لیگ برتر انگلیس، صعود لیدز به رده سوم جدول با تحمیل اولین شکست فصل به استون ویلا

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، در اولین ملاقات از هفته ششم لیگ برتر انگلیس، آدینه شب یک ملاقات برگزار گردید که در آن تیم فوتبال لیدزیونایتد پیروز شد میزبانش استون ویلا تیم دوم جدول را با نتیجه قاطع 3 بر صفر شکست دهد. این سومین پیروزی لیدز و اولین شکست استون ویلا در این فصل از رقابت های لیگ برتر بود.

هر سه گل تیم تحت راهنمایی مارچلو بیلسا در این بازی را پاتریک بمفورد در دقایق 55، 67 و 74 به ثمر رساند تا این تیم 10 امتیازی گردد و ضمن صعود به رده سوم جدول فاصله اش با استون ویلا را به دو امتیاز کاهش دهد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

امروز (شنبه) چهار بازی دیگر در هفته ششم لیگ برتر انگلیس برگزار می گردد که در مهمترین آنها از ساعت 20 تیم فوتبال منچستریونایتد در استادیوم اولدترافورد میزبان چلسی خواهد بود.

پیش از این بازی وستهام از ساعت 15 میزبان منچسترسیتی خواهد بود و از ساعت 17:30 نیز فولام از کریستال پالاس پذیرایی خواهد نمود. در آخرین بازی هم که ساعت 22:30 شروع می گردد، لیورپول در استادیوم آنفیلد به مصاف شفیلدیونایتد خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1194

به "لیگ برتر انگلیس، صعود لیدز به رده سوم جدول با تحمیل اولین شکست فصل به استون ویلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، صعود لیدز به رده سوم جدول با تحمیل اولین شکست فصل به استون ویلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید