لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در خانه روباه ها یک امتیاز گرفت

به گزارش سبزا، تیم فوتبال منچستریونایتد در یک بازی خارج از خانه مقابل لسترسیتی که در آن دوبار از حریفش پیش افتاد، پایان به تساوی بسنده کرد.

لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در خانه روباه ها یک امتیاز گرفت

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، در شروع هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (شنبه) تیم های فوتبال منچستریونایتد و لسترسیتی در استادیوم کینگ پاور به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 2-2 پایان یافت.

در این ملاقات منچستری ها دو بار با گلزنی مارکوس رشفورد در دقیقه 23 و برونو فرناندز در دقیقه 79 از حریف خود پیش افتادند اما بعد از هر گل، دروازه شان به ترتیب توسط هاروی بارنز در دقیقه 31 و جیمی وارد در دقیقه 85 باز شد تا سهم هر یک از دو تیم یک امتیاز باشد. جیمی واردی، مهاجم انگلیسی تیم فوتبال لسترسیتی با به ثمر رساندن گل دوم تیم میزبان، 12 گل شد و به تنهایی در صدر جدول برترین گلزنان این فصل لیگ برتر انگلیس ایستاد.

با این نتیجه که سومین تساوی منچستریونایتد در چهاردهمین بازی و اولین تساوی لسترسیتی در پانزدهمین بازی اش بود، شیاطین سرخ 27 امتیازی شدند اما در رده سوم جدول باقی ماندند. لسترسیتی هم با 28 امتیاز در رده دوم نهاده شد.

از ساعت 18:30 امروز دو بازی دیگر در لیگ برتر فوتبال انگلیس برگزار می گردد که در یکی از آنها فولام میزبان ساوتهمپتون و در دیگری کریستال پالاس میهمان استون ویلا خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1361

به "لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در خانه روباه ها یک امتیاز گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در خانه روباه ها یک امتیاز گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید