محبوبی: به دنبال کسب بهترین نتیجه در مسابقات آسیایی هستیم

به گزارش سبزا، عضو تیم تیراندازی با کمان کشورمان گفت: شرکت در مسابقات باعث می گردد که کماندار خود را محک بزند و ضعف های خود را پیدا کند.

محبوبی: به دنبال کسب بهترین نتیجه در مسابقات آسیایی هستیم

نیما محبوبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد تمرینات کمانداران در رشته کامپوند گفت: چند مرحله رکوردگیری اجرا شده است و تمرینات خوبی را به صورت مستمر در تهران داشتیم و رکوردهای خوبی ثبت شده است. دو ماه دیگر مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند را داریم و امیدوارم با دست پر به کشور باز گردیم.

وی در ادامه اضافه نمود: حضور در مسابقات در دریافت نتیجه موثر است. ما سال جاری تنها دو مسابقه در چین و تایلند داشتیم که در آنها کامپوند 4 مدال کسب کرد. ما در مسابقات جهانی در هلند و جام جهانی و کاپ آسیا شرکت نکردیم. شرکت در مسابقات باعث می گردد که کماندار خود را محک بزند و ضعف های خود را پیدا کند و فشار و استرس مسابقات را کنترل کند.ان شاالله با تمریناتی که داریم بهترین نتیجه را بگیریم.

محبوبی نصریح کرد: قبل از هر مسابقه متناسب با آب و هوای کشور میزبان اردویی را در سایر شهر داریم. هوای تایلند به کیش نزدیک است و چون آبان و آذر هوای تهران سرد و تایلند گرم است، احتمالا اردویی را در کیش خواهیم داشت. حریفان آسیایی در حد جهانی هستند و کره جنوبی، هند، مالزی و چین تایپه حریفان قدرتمندی هستند و امیدوارم بتوانیم آنها را پشت سر بگذاریم و بهترین نتیجه را بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 446

به "محبوبی: به دنبال کسب بهترین نتیجه در مسابقات آسیایی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوبی: به دنبال کسب بهترین نتیجه در مسابقات آسیایی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید