مدیر ایکس باکس: سرویس گیم پس تجارتی بسیار پایدار است

به گزارش سبزا، رئیس ایکس باکس، فیل اسپنسر، اعلام نموده است که سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس در شرایط فعلی خود پایدار است و در آینده هم به بزرگ تر شدن ادامه خواهد داد.

مدیر ایکس باکس: سرویس گیم پس تجارتی بسیار پایدار است

فیل اسپنسر در مصاحبه اخیر خود با استفن توتیلو از Axios جزئیات جالبی را از شرایط فعلی گیم پس بیان نموده است. وقتی از او پرسیده شد که نسبت به گفته های بعضی از مردم که می گویند شرایط گیم پس پایدار نیست، چه واکنشی دارد، او بیان نمود: من فکر می کنم می توانید با ریاضی محاسبه کنید. هرچند، حدس می زنم نمی دانید که ما در گیم پس چند مشترک داریم یا هر مشترک چقدر پول می پردازد اما با این حال می توانید در رابطه با چیزی که ما فکر می کنیم گیم پس در نهایت می تواند به آن برسد، حساب کنید. - شما می توانید بخشی از تجارت این سرویس را از این طریق حساب کنید.

او در ادامه و با تأکید می گوید: اما قطعاً گیم پس سرویس پایداری است. این تنها چیزی نیست که در ایکس باکس در حال رشد و ارتقا است. این تنها تمرکز ما به عنوان یک شرکت نیست و به عنوان چیزی مجزا در حال حاضر بسیار پایدار است. این سرویس پایدار است.

او سخنان خود را اینگونه ادامه می دهد: من می دانم که افراد زیادی هستند که دوست دارند بنویسند [که] ما در حال حاضر پول نقد می سوزانیم تا در آینده و در سرانجام یک ظرف طلا دریافت کنیم. نه اینطور نیست. گیم پس در حال حاضر هم بسیار بسیار پایدار است و همچنان به رشد خود ادامه می دهد.

سرویس ایکس باکس گیم پس در ژوئن 2017 راه اندازی شد و بر اساس آخرین آمار اعلام شده عمومی، به تمرکز اصلی تجارت ایکس باکس تبدیل شد و تا ژانویه 2021 بیش از 18 میلیون مشترک را جذب کرد. این سرویس با قیمت ماهیانه 10 دلار به تمامی کاربران اجازه تجربه بیش از 100 بازی از جمله تمام بازی های انحصاری مایکروسافت را در روز عرضه برای کنسول یا کامپیوتر می دهد. با 15 دلار، شما می توانید از این سرویس روی تمامی پلتفرم های ایکس باکس، کامپیوتر، گوشی های همراه و البته سرویس ابری ایکس کلاود بهره ببرید.

در جریان گزارش اقتصادی سه ماهه چهارم مایکروسافت که در ماه ژوئیه اعلام شد، مدیرعامل شرکت مایکروسافت یعنی ساتیا نادلا ادعا کرد که ایکس باکس گیم پس به سرعت در حال رشد است و مشترکان این سرویس تقریباً 40 درصد بیشتر از دیگران به تجربه بازی می پردازند و 50 درصد آن ها هم هزینه بیشتری پرداخت می نمایند.

اگرچه این سرویس همیشه به رشد خود ادامه می دهد، در گزارش های قبلی معین شد که رشد تعداد کاربران گیم پس در این مدت مقداری کمتر از انتظاری بوده که مایکروسافت داشته است. بر اساس یک سند اقتصادی که به وسیله مایکروسافت در ماه اکتبر ارائه شد و به وسیله Axios مورد توجه نهاده شد، تعداد مشترکین گیم پس طی 12 ماه منتهی به 30 ژوئن حدود 37.48 درصد رشد داشته است، اما این در حالی است که هدف مایکروسافت افزایش 47.79 درصدی کاربران بوده است.

اگرچه شاید در همان ابتدا هم نیازی به پرسش نبود اما به هر حال فیل اسپنسر درباره شرایط بسیار پایدار گیم پس صحبت کرد و خیال هواداران را راحت کرد تا آن ها مطمئن باشند مایکروسافت میخواهد با جدیت بیشتری به سیاست فعلی خود مبنی بر رشد گیم پس ادامه دهد. البته، پایدار بودن شرایط گیم پس چیز عجیبی نیست. بدیهی است که اگر این سرویس طبق انتظارات مایکروسافت پایدار نبود، این شرکت در این چند سال اخیر آن را به تمرکز اصلی خود تبدیل نمی کرد و روی آن سرمایه گذاری زیادی انجام نمی داد. هرچند، اسپنسر به صورت مستقیم به سودآوری گیم پس در حال حاضر اشاره نکرد اما همان طور که او در صحبت هایش بیان نمود، وضع گیم پس نسبت به چیزی که آن ها در نهایت از این سرویس انتظار دارند، بسیار پایدار است و در منظره دور می تواند آن ها را به موفقیت و سودآوری بسیار عظیمی برساند.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1855

به "مدیر ایکس باکس: سرویس گیم پس تجارتی بسیار پایدار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر ایکس باکس: سرویس گیم پس تجارتی بسیار پایدار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید