مرادی: علیرضا دبیر با این منابع اقتصادی و تعداد سهمیه هم نمی تواند پیش بینی مدال کند، هیچ قولی نمی دهم

به گزارش سبزا، علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری با بیان اینکه منابع اقتصادی این فدراسیون محدود است، تأکید کرد که علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی نیز نمی تواند پیش بینی مدال کند.

مرادی: علیرضا دبیر با این منابع اقتصادی و تعداد سهمیه هم نمی تواند پیش بینی مدال کند، هیچ قولی نمی دهم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علی مرادی در مورد اینکه چهره شاخصی در وزنه برداران اعزامی به المپیک وجود ندارد و بروز نگرانی ها بابت عملکرد آنها در المپیک گفت: المپیک صندلی شگفتی هاست. در سال 2000 توکلی قهرمان شد و 2016 سلیمی در ناباوری مدال نقره را از دست داد. با توجه به تلاطم ها در سال های اخیر در فدراسیون دنیای و اینکه بسیاری از ورزشکاران عظیم از جمله ورزشکاران ما مصدومیت دارند، پیش بینی سخت است. این دو کوشش می نمایند تا با نتایج خوبی برگردند.

وی اضافه کرد: سهراب مرادی سه ماه بین زمین و هوا ماند. تعداد افرادی که خود را خیرخواه می دانند اما در عمل دنبال کم لطف هستند زیاد است. سه ماه سرنوشت ساز از دست رفت. علاوه بر این، حکم من دیر زده شد. در این زمان سهراب آسیب دید و با وجود اینکه کارها انجام شد، وی به موقع به آلمان اعزام نشد. تیم خوبی او را مداوا کرد اما آسیب دیدگی شدید وی را عقب انداخت و تا روزهای آخر امتیاز لازم را کسب نکرد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: رستمی با توجه به روش های خودش تمرین کرد و خواستیم در شرایط ایده آل باشد و از او حمایت کردیم. وی با توجه به شرایط، امتیازات لازم را کسب نکرد.

مرادی گفت: یک درخواستی سهراب مرادی و کیانوش در جریان قهرمانی عظیمسالان آسیا به فدراسیون دنیای دادند. بعد از آن پاسخ کیانوش رستمی را اعلام کردند و گفتند تاماش آیان در سوئیس نامه ای داده بوده که رستمی فقط می تواند در مسابقات سوئیس به صورت آزاد باشد. فدراسیون دنیای با این شرایط امتیاز سوئیس را نپذیرفت. نام سهراب مرادی و پریسا دنیا فکریان در فهرست اولیه بود اما بعدا از فهرست نهایی حذف شدند. برای معین فهرست نهایی نام سه وزنه بردار یعنی سهراب مرادی، علی هاشمی و علی داودی را به ما اعلام کردند که باید دو نفر انتخاب می شدند. اگر سهراب را معرفی می کردیم، چون نماینده ژاپن هم ثبت نام نموده بود، مرادی نمی توانست سهمیه بگیرد و حذف می شد از طرفی سهمیه علی هاشمی از بین می رفت.

وی در مورد خداحافظی سهراب مرادی گفت: دوستان عزیز را حفظ می کنیم. بعد از المپیک، مهر ماه عظیمسالان دنیا در گرجستان و آسیا را در قطر یا فیلیپین داریم. کنار المپیکی ها تعداد قابل توجهی از امیدها مثل رسول معتمدی و جوانان تمرین می نمایند. سهراب مرادی و هر کس دیگری بخواهند، حتما حمایت صد درصدی خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در مورد رنگ مدال در المپیک یادآوری کرد: منابع اقتصادی ما محدود است. علیرضا دبیر با منابع جاری و سهمیه زیاد نمی داند چه مدالی می گیرند با این شرایط ما نمی توانیم برای مدال قول بدهیم و کوشش می کنیم برترین نتیجه را بگیریم. منابع اقتصادی ما محدود و ضعیف است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1647

به "مرادی: علیرضا دبیر با این منابع اقتصادی و تعداد سهمیه هم نمی تواند پیش بینی مدال کند، هیچ قولی نمی دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادی: علیرضا دبیر با این منابع اقتصادی و تعداد سهمیه هم نمی تواند پیش بینی مدال کند، هیچ قولی نمی دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید