مرگ پنج نفر در پی سقوط وحشتناک خودرو در بزرگراه یاسینی

به گزارش سبزا، خبرنگاران : سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن پنج نفر در پی حادثه مرگبار در بزرگراه شهید یاسینی اطلاع داد.

مرگ پنج نفر در پی سقوط وحشتناک خودرو در بزرگراه یاسینی

به گزارش خبرنگاران، سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت 23:07 دقیقه روز آدینه 24 اردیبهشت یک مورد حادثه خودرویی در بزرگراه شهید یاسینی، زیر پل شهید بابایی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو ایستگاه به محل حاضر که اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در محل مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو پژو 206 اس دی در حاشیه جاده داخل کانال آبی که خشک بود واژگون شده بود. خودرو کاملا له شده بود و سقف و بدنه خسارت بسیار زیادی دیده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه پنج نفر داخل خودرو محبوس شده بودند، اظهار کرد: ظاهر امر نشان می داد که این خودرو در راستا بزرگراه شهید بابایی تردد می نموده که به دلایل نامعینی پس از برخورد با گاردریل های کناری بزرگراه به پایین و حاشیه جاده یاسینی سقوط نموده بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان عملیات را شروع نموده و سرنشینان که چهار مرد و یک خانم بودند را خارج کردند. بر اساس شواهد این افراد حدودا 30 تا 40 سال سن داشتند.

ملکی اظهار کرد: به تأیید عوامل اورژانس معین شد که هر پنج نفر بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده اند.

وی اضافه نمود: خودرو با جرثقیل آتش نشانی از داخل کانال خارج شد و محل برای آنالیز علت حادثه به پلیس راهور تحویل داده خواهد شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1610

به "مرگ پنج نفر در پی سقوط وحشتناک خودرو در بزرگراه یاسینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ پنج نفر در پی سقوط وحشتناک خودرو در بزرگراه یاسینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید