یک بخش وعده مجیدی محقق نشد، پیش بینی سال سخت برای استقلال

به گزارش سبزا، سعید بیگی پیشکسوت تیم استقلال در مصاحبه با خبرنگاران در مورد شرایط این باشگاه گفت: این همه تغییر در استقلال بسیار عجیب است به خصوص که مجیدی هم قبل از انتها فصل بارها تاکید نموده بود که حفظ شاکله این تیم از اصلی ترین مطالباتش از مدیریت است و بیان داشته بود با حفظ این تیم و جذب دو سه بازیکن می تواند تیمی رویایی بسازد.

یک بخش وعده مجیدی محقق نشد، پیش بینی سال سخت برای استقلال

وی اضافه نمود: بخش اول صحبت های مجیدی که محقق نشد و شاکله تیم حفظ نشد، اما امیدوارم بخش دوم صحبت های او محقق گردد و شاهد یک استقلال رویایی برای فصل بعد باشیم.

بیگی تاکید نمود: البته این حق هر سرمربی است که تیم را با سلیقه و بر اساس تفکرات خودش ببندد و کاملاً هم بدیهی است که همان سرمربی در سرانجام هم باید جوابگوی عملکردش باشد. ما امروز در جابجایی حق را به مجیدی می دهیم و در مقابل از او انتظار داریم تیمی رویایی بسته و در سرانجام فصل به قهرمانی برسد. امروز موفقیت برای استقلال و استقلالی فقط در قهرمانی خلاصه می گردد؛ و دوم و سوم شدن به هیچ وجه موفقیت و رضایت بخش نیست.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: البته حق را به مجیدی می دهم بر اساس نظر خودش بازیکن بگیرد یا بازیکنی را کنار بگذارد، اما نظر من این است با توجه به رفت و آمدهایی که انجام شده، سالی سخت را برای آبی پوشان پیش بینی می نماید که امیدوارم سرانجام این سال سخت، شیرین و با قهرمانی همراه باشد.

هافبک پیشین آبی پوشان در مورد ملاقات با الهلال بیان داشت: کاملاً تعیین است که الهلال حریفی بسیار سخت برای استقلال است. به خصوص که آنها از مدت ها پیش آماده این بازی شده و حتی برای قهرمانی آسیا دورخیز نموده اند و این در حالی است که در تهران تیم ما هنوز شکل هم نگرفته و امروز که دو هفته به این بازی هست، واقعاً مجیدی حتی نمی داند چه بازیکنی را در اختیار دارد و بیس ترکیب تیمش چیست.

وی اضافه نمود: جدایی بعضی از بازیکنان استقلال نمی تواند دلایل فنی داشته باشد چرا که عملکرد آنها به لحاظ فنی قابل دفاع بوده است. شاید جدایی این نفرات دلایل دیگری داشته باشد که از نظر مجیدی و مدیریت باشگاه کاملاً موجه است. اما جدایی یکسری بازیکن کاملاً بر خلاف پیش بینی ها بوده که در راس آنها می توانم از مسعود ریگی نام ببرم.

بیگی گفت: از آنجایی که این بازیکن درست در پست خود من بازی می نماید، به اهمیت حضور وی در استقلال کاملاً آگاهم. بازیکنی با خصوصیات ریگی برای هر تیمی یک موهبت است و استقلال نباید به راحتی او را از دست می داد. به خصوص که ریگی علاوه بر مسائل فنی، به لحاظ اخلاقی هم در سطح بسیار بالایی قرار داشت.

پیشکسوت آبی پوشان ضمن ابراز موفقیت برای این تیم در فصل آینده گفت: امیدوارم بازیکنان نو خیلی زود در ترکیب تیم جا افتاده و خیلی سریع در تیم هماهنگی ایجاد گردد. هماهنگی بین نفرات قدیم و نو در اسرع وقت از الزامات همه تیم های فوتبال در همه جای جهان است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1723

به "یک بخش وعده مجیدی محقق نشد، پیش بینی سال سخت برای استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک بخش وعده مجیدی محقق نشد، پیش بینی سال سخت برای استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید