نتیجه ملاقات اول همواره تاثیرگذار است، استقلال نباید دردسر درست کند

به گزارش سبزا، بهتاش فریبا در تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص شرایط استقلال برای آغاز لیگ قهرمانان هم گفت: گفته می گردد الاهلی ضعیف است و 6 بازی را نبرده و نمی تواند برابر استقلال دوام بیاورد. اینها داستان هایی است که می تواند برای استقلال دردسرساز گردد. بازی های آسیایی همواره سختی های خودش را دارد و نمی توان هر حریفی را آسان دانست.

نتیجه ملاقات اول همواره تاثیرگذار است، استقلال نباید دردسر درست کند

بهتاش فریبا در ادامه گفت: استقلال از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار گرفته است و با توجه به زمانی که برای تمرینات داشته به طور حتم توانسته از لحاظ تاکتیکی و آمادگی بدنی به شرایط مطلوب برسد.

مربی سابق استقلال تاکید نمود: همواره بازی اول، سختی های خاص خودش را دارد. استقلال در گروه سختی قرار گرفته است اما این مشکل هم عیب دارد و هم حُسن. حسن آن این است که اگر پیروز از میدان خارج شوی شرایط برای بازی های بعد راحت تر خواهد بود اما اگر نتیجه مطلوب را به دست نیاوری دچار حاشیه و بحران خواهی شد. بنابراین اعتقاد دارم استقلال باید گام اول را محکم بردارد تا بتواند در ادامه راه هم پیروز باشد.

بهتاش فریبا در مورد خارج کردن دانشگر از لیست بازیکنان استقلال برای لیگ قهرمانان اضافه نمود: دانشگر یک بازیکن تعصب و جنگنده است. او چندین بار برای استقلال گل های سه امتیازی زده و همواره به تیم تعصب داشته اما در تمام جهان نظم و انضباط حرف اول را می زند. اگر قرار باشد بی نظمی بوجود بیاید حفظ کردن تیم مشکل خواهد شد.

وی گفت: با حرکت کادر فنی و خصوصاً فرهاد مجیدی در این خصوص موافقم و اعتقاد دارم کار او پسندیده بوده است. دانشگر هم باید تصمیم بگیرد که فقط تمرکزش بر روی تمرین و بازی خوب باشد. از حاشیه ها خود را دوری کند. درست است که قرارداد دانشگر آنقدر زیاد است که بازی نکردنش ضرر اقتصادی برای تیم دارد ولی بی نظمی باعث می گردد تا یک تیم به هم بریز. بنابراین، این کار مجیدی باعث شده تا هم نظم و انضباط به تیم بازگردد و هم حساب کار دست همه بیاید که دنبال بی انضباطی نباشند.

مربی سابق استقلال در مورد سه تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان گفت: آرزو می کنم هر 4 تیم ایرانی به مرحله بالاتر صعود نمایند. وقتی تیم های ما در آسیا شناخته شده هستند برای آنها شخصیت دیگری قائل می شوند. فوتبال ایران سه قهرمانی در آسیا دارد که دو قهرمانی برای استقلال و یک قهرمانی برای پاس تهران بوده است.

بهتاش فریبا در خاتمه گفت: آرزو می کنم که این بار هم شاهد قهرمانی استقلال در لیگ قهرمانان باشیم. اگر چه جدال نابرابری بین تیم های عربی و ایرانی وجود دارد و آنها به لحاظ اقتصادی بازیکنانی به خدمت می گیرند که هر کدامشان معادل هزینه یکی از باشگاههای ما هستند اما غیرت و تعصب ایرانی بارها باعث شده تا تیم های ما پیروز شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1535

به "نتیجه ملاقات اول همواره تاثیرگذار است، استقلال نباید دردسر درست کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه ملاقات اول همواره تاثیرگذار است، استقلال نباید دردسر درست کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید