درخواست جالب مالک شهر خودرو از پرسپولیسی ها

به گزارش سبزا، فرهاد حمیداوی در مورد اینکه سابقه فوتبالی داشته و در این چند سال تیمش تماشاگران خوبی پیدا نموده است گفت: این لطف خداوند و اتحاد طرفداران ما بوده است. حس من این است، مالکان واقعی باشگاه ها طرفدارانشان هستند و خرد جمعی در استان باعث شده تا پتانسیل شهرخودرو نشان داده گردد و تیم ما نتیجه بیگرد.

درخواست جالب مالک شهر خودرو از پرسپولیسی ها

وی در مورد اینکه آیا می گردد به فوتبال در ایران به عنوان یک تجارت نگاه کرد مطرح نمود: مطمئن باشید اول این کار عشق است. فوتبال در تمام جهان صنعت است، ولی در ایران اینگونه نیست. می خواهم از دوست خوبم درودگر یاد کنم، چون او گفت به ورزش نیم درصد فقط بودجه تخصص می گیرد که این کفاف ورزش حرفه ای را نمی دهد.

مالک شهرخودرو تاکید نمود: شما ببینید تیم های دولتی همواره زیان ده هستند، حتی اگر من را هم مدیر یک باشگاه دولتی کنید باز هم زیان ده خواهم بود. من تا امروز نهایتا 500 عدد پیراهن شهرخودرو را به صورت آزاد فروخته ام! دلخوشی من به طرفداران فوتبال در خراسان است. خواهش من از مردم این است که از تیمشان به عمل حمایت نمایند. جا دارد از شهردار مشهد تشکر کنم که فقط و فقط او در کنار ما بوده است. به جز او فقط و فقط حرف و وعده شنیده ایم.

حمیداوی که در برنامه ورزش و مردم حضور پیدا نموده بود یادآور شد: شما فکر کنید فوتبال یک کارخانه است، ما برای یک کارخانه باید اول زمین داشته باشیم. اگر یک بار برای همواره به باشگاه ها امکانات بدهند دیگر احتیاج نیست همه سراغ شهردار و فرماندار برویم. همین الان برای زمین تمرین دچار مشکل هستیم. نمی توانیم از استادیوم امام رضا برای تمرین استفاده کنیم، چون زمین خراب می گردد، ولی همین استقلال و پرسپولیس هم زمین تمرین ندارند.

وی تاکید نمود: فکر می کنم سپاهان، فولاد و ذوب آهن نیمه دولتی هستند و فقط در فوتبال ما ساختار دارند. وقتی ساختار وجود دارد این تیم ها همواره در سطح اول هستند. از سال 74 در فوتبال این مملکت بوده ام. چرا نساجی و گل گهر در تهران تمرین می نمایند؟ چون امکاناتی وجود ندارد.

مالک شهرخودرو در مورد اینکه آیا اگر به اول فصل برگردیم باز هم به جای زمین تمرین بازیکن دانه درشت جذب می کنید گفت: صد در صد، ما سال جاری افتخاری برای مشهد آوردیم که سال ها اتفاق نیفتاده است. سال جاری مهدی رحمتی، سروش رفیعی و ... را جذب کردیم که تجربه آسیایی داشته اند. رحمتی پرچمدار فوتبال ایران است و دیدید که پنالتی ما را در بازی با السیلیه مهار کرد و باعث صعود تیم شد. همین باعث شد تا متوجه شویم کارمان را درست انجام داده ایم.

وی تاکید نمود: روز اولی که کار را تحویل گرفتم از استاندار قول گرفتم 20 هکتار زمین به ما بدهند تا در آنجا کمپ احداث کنم، ولی تا امروز این اتفاق رخ نداده است. مدیرعاملی باشگاهی 2 ماه قبل می گفت که از 3 سال بعد هزینه های قبلمان را تامین کنیم. تازه این باشگاه قدمت بالای 40 سال داشته است. ما تا امروز 75 درصد مبالغ بازیکنان را پرداخت نموده ایم.

حمیداوی در مورد اینکه چرا 4 باشگاه مخالف لیگ هستند مطرح نمود: نمی دانم چرا می گویند 4 باشگاه؟ ما 15 باشگاه هستیم که مخالف برگزاری ادامه بازی ها هستیم.

در ادامه علی نژاد روی خط برنامه آمد و از ارسال نامه 4 باشگاه به وزارت ورزش ابراز بی اطلاعی کرد که حمیداوی در این خصوص گفت: خودم شخصا فردا نامه را به وزارت می آورم و تقدیم شما می کنم. تمام این باشگاه ها نامه خود را روی سایت هایشان قرار داده اند و متن نامه را هم به وزیر ورزش و جوانان نوشته اند.

وی با اشاره به اینکه مطالبات بازیکنان تیمش را پرداخت نموده یادآور شد: در این چند روز مرتب در فضای مجازی علیه من موضع گرفتند که، چون می خواهم پول ندهم دوست دارم لیگ تعطیل گردد، ولی من 75 درصد پول بازیکنانم را پرداخت نموده ام. اگر بازیکنی گفت این پول را دریافت ننموده من در همین هفته با او تسویه حساب می کنم.

مالک باشگاه شهرخودرو تاکید نمود: الان خوزستان قرنطینه شده، تهران شرایط خوبی ندارد، مشهد هم وضعیتش قرمز است و هزار مشکل وجود دارد. 2 ماه پیش گفتم این لیگ را به ابتدای لیگ آینده وصل کنید. بهاروند دوست و برادر من است و واقعا کار سختی برای تصمیم گیری دارد، ولی باید قبول کنیم امکانات کافی برای برگزاری بازی ها در این شرایط را نداریم.

حمیداوی ضمن گلایه از مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: چرا در این مدت یک جلسه با عوامل باشگاه ها برگزار نشده است؟ من هر حرفی بزنم دوستان ناراحت می شوند. به طرفداران تیمم می گویم به هیچ عنوان از سهمیه آسیایی تیمم نمی گذرم. تیم من 2 امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارد و 9 هفته دیگر باقی مانده، اما مرتب در فضای مجازی می گویند حمیداوی به راحتی از سهمیه آسیا گذشت.

در ادامه افشین پیروانی روی خط برنامه آمد و مدعی شد که در هر شهری که سازمان لیگ بگوید با گل گهر، نفت و فولاد بازی می نمایند که حمیداوی گفت: هزینه این جابه جایی در شهر ها را چه کسی می دهد؟ اگر این هزینه را فدراسیون قبول می نماید ما هر جایی بگویند بازی می کنیم.

پیروانی بعد از این اظهار نظر به مالک شهرخودرو تاکید نمود: من فوتبال را مثل شما نمی بینم، من فوتبال را عشق می بینم که حمیداوی صحبت های پیروانی را قطع کرد و به سرپرست پرسپولیس گفت: اتفاقا فوتبال را صنعت و کار مالی می بینم. اگر شما فوتبال را عشق می بینید لطفا بیاید 10 سال برای تیم من بدون پول و با عشق مربیگری کنید!

مالک باشگاه شهرخودرو با اشاره به اینکه هنوز مطالبات انتقال گل محمدی را دریافت ننموده است یادآور شد: من فقط 3 برگه کاغذ (چک) گرفته ام، هنوز به پولی نرسیده ایم که بخواهم در موردش حرف بزنم. یک بار هم گفته ام، یا تقویم باشگاه ما فقط شنبه دارد یا اینکه تقویم باشگاه پرسپولیس شنبه ندارد! آقای پیروانی که از عشق به فوتبال صحبت می نماید لطف کند با 2 گونی عشق برای تیم من بلیت بگیرد تا به تهران سفر کنیم. من پیروانی را دوست دارم، او فردی جنتلمن است، ولی با این شرایط نمی گردد به مسابقات ادامه داد.

منبع: فرارو
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 971

به "درخواست جالب مالک شهر خودرو از پرسپولیسی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست جالب مالک شهر خودرو از پرسپولیسی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید