سجادی: در خصوص عزل عزیزی خادم، گزارش رسمی به ما نرسیده، موضع خاصی بابت عدم اعزام کشتی گیران به آمریکا نداریم

به گزارش سبزا، وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز در وزارت اقتصاد با حضور سه وزیر و مسئولان خصوصی سازی جلسه داریم و تعیین می گردد که نماد استقلال و پرسپولیس چه زمانی بالا می آیند.

سجادی: در خصوص عزل عزیزی خادم، گزارش رسمی به ما نرسیده، موضع خاصی بابت عدم اعزام کشتی گیران به آمریکا نداریم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سید حمید سجادی، در حاشیه اختتامیه لیگ ورزش همگانی دانشگاه آزاد در خصوص عزل رئیس فدراسیون فوتبال و اتفاقات اخیر در این فدراسیون صحبت هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می خوانید.

*دهه فجر را تبریک عرض می کنم واین ایام برهمگان مبارک باشد. از دانشگاه آزاد اسلامی تشکر می کنم، چون کاری کرد که با یک ابتکار جالب و در نوع خود مجذوب نماینده و سهل الوصول هر علاقمندی که می توانست خیلی راحت در این مسابقات شرکت می کرد و از اینکه خانواده هایشان هم استقبال نموده بودند، راضی بودند.

*یکی از شاخه های ورزش، ورزش همگانی است که مورد استقبال است و بیشتر جوامع بشری ورزش همگانی را عاملی برای کاهش درمان می دانند. بعضی اعتقاد دارند این ورزش می تواند پایه ای برای ورزش قهرمانی باشد و بعضی دیگر هم می تواند اوقات فراغت را پر و انسان را از بلاتکلیفی خارج کند و جسم و روح را صیقل دهد.

*در جامعه هم جزو اهم مواردی است که با توجه به سبک زندگی امروز تقریبا جوامع بشری به اشتراک رسیده اند و می گویند ورزش همگانی را باید انجام دهیم به هزار و یک علت. باید بخشی از زندگی 24 ساعته خود را با رویکرد های مختلف به ورزش همگانی اختصاص دهیم.

*ما هم موضوع عزل عزیزی خادم را شنیدیم، اما چیزی رسمی و کتبی به ما اعلام نشده است. در هر صورت هر فدراسیونی برای خودش اساسنامه و هیات رئیسه با حدود اختیارات دارد. ما هم منتظریم به ما منعکس گردد تا ببینیم ما هم چه وظایف نظارتی داریم.

*در حال آنالیز هستیم و باید گزارش رسمی بیاید. ما 52 فدراسیون ورزشی داریم و در زمان علی نژاد هم که معاون وزیر بود، اساسنامه نو فدراسیون ها ابلاغ شد. وقتی این کار های حقوقی صورت گرفته ما هم به مجامع و اساسنامه ها احترام می گذاریم تا خود فدراسیون ها روی پای خود بایستند و فضای حقوقی محکمی را دنبال نمایند.

*خیلی علاقمند بودیم که با باخ دیدار کنیم، اما به علت محدودیت های کرونایی که کشور میزبان تعریف نموده بود، وقتی وارد شدیم، فرودگاه را تعطیل دیدیم و فقط با پرواز های ورودی و خروجی برای شرکت نمایندگان در المپیک زمستانی همکاری می کردند، بنابراین امکان تردد به صورت عادی و روزانه نبود.

*اینطور نبود که یک روز از برنامه را تغییر دهیم و در حداقل زمان ممکن پرواز جور کنیم. قرار دیدار ما با باخ روز سه شنبه بود، اما دوستان در کمیته ملی المپیک خواهش کردند که دیدار روز دوشنبه برگزار گردد، اما همان روز پرواز بازگشت به ایران را داشتیم و اگر قرار بود آن پرواز را از دست دهیم، باید تا پنجشنبه در پکن می ماندیم. حساب که کردیم دیدیم حدود 8 روز خارج از ایران بودیم؛ بنابراین وقتی با آن ها طرح موضوع کردیم امکان تغییر برنامه برایشان نبود و برای ما هم امکان تغییر پرواز و به همین علت فرصت دیدار نشد.

*از دوستان در سفارت ایران در پکن و آقای کشاورزاده تشکر می کنیم که زحمت زیادی به آن ها دادیم که در حداقل زمان ممکن حضور ما در پکن را فراهم کردند. دقیقه 99 آی دی کارت ما آماده شد و خیلی به سختی توانستیم به افتتاحیه و دهکده بازی ها برسیم. در این حضور از مکان های برگزاری بازی ها و بازدید کردیم. همین رعایت پروتکل ها که ما در نظر گرفتیم، یک اندازه سهل و آسان است و در آنجا خیلی سخت گیر تر هستند. اگر قرار است کنترل جدی داشته باشیم، آن شرایط درست است.

*در مجموع با دبیرکل کمیته ملی المپیک چین، وزیر ورزش و جوانان و سه تن از مدیران تاثیرگذار توماس باخ دیدار داشتیم. مدیران باخ گفتند، چون شرایط دیدار فراهم نبوده شما را به لوزان سوئیس دعوت می کنیم و در اولین زمان ممکن به آنجا سفر خواهیم کرد.

*امروز در وزارت اقتصاد با حضور سه وزیر و مسئولان خصوصی سازی جلسه داریم و معین می گردد که نماد استقلال و پرسپولیس چه زمانی بالا می آیند. ما هم خودمان به این نتیجه رسیدیم که این کار در حال شدن است و همه به هم دست به دست هم دادیم. از علی نژاد هم تشکر می کنم که برای خصوصی سازی این دو باشگاه خیلی وقت گذاشت.

*در خصوص عدم اعزام کشتی گیران به آمریکا موضع خاصی نداریم و به نطرات فدراسیون احترام می گذاریم. در راس کار یک مدیر پیروز و قهرمان المپیک یعنی دبیر بالای سر کار بوده و ما هم پشتبیان فدراسیون ها هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1983

به "سجادی: در خصوص عزل عزیزی خادم، گزارش رسمی به ما نرسیده، موضع خاصی بابت عدم اعزام کشتی گیران به آمریکا نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی: در خصوص عزل عزیزی خادم، گزارش رسمی به ما نرسیده، موضع خاصی بابت عدم اعزام کشتی گیران به آمریکا نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید