نحوه ایجاد یک پکیج یا بروشور مسافرتی تاثیرگذار

به گزارش سبزا، این فقط یک مقاله جهت خواندن نیست! بلکه باید به تک تک بندهای آن عمل کنیم تا نتیجه مطلوب را دریافت کنیم. اگر یک بروشورمسافرتی خلاقانه واستادانه نوشته شده باشد و طراحی زیبایی داشته باشد، خوانندگان را دعوت می نماید تا خودشان را در داستانی ببینند که در دنیای دیگری در حال رخ دادن است. یاد بگیرید که چطور یک بروشور مسافرتی جالب و اغوا نماینده بسازید تا مخاطبین شما در ذهن خود، داستان سفر خود را تجسم نمایند و پکیج های شما را بخرند.

نحوه ایجاد یک پکیج یا بروشور مسافرتی تاثیرگذار

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا تضمینی هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

شیوه

اول: متن

1. از جمله ای اغوا نماینده بهره ببرید.

که ذهن مخاطبین شما را گرفتار خود کند و سبب گردد که بقیه بروشور را مطالعه نمایند.

2. زود حرف قیمت را پیش نکشید.

اگر پکیج شما واقعا گران است، ابتدا اطلاعات مربوط به جزئیات پکیج را قرار دهید، سپس قیمت را عنوان کنید.

3. در پکیج ها، مخاطبین هدف خود را تعیین و متمایز کنید.

کسانی که تنها سفر می نمایند با مسافران لوکس و حتی خانواده ها هدف های متفاوتی دارند. ضروری است که مشتریان خود را تفکیک کنید.

4. داستان بروشور خود را بر اساس مکان و مخاطب بنویسید.

برای بروشور یک منطقه با پتانسیل بالا در زمینه فرهنگی و تاریخی به جای تمرکز بر نام هتل، ضروری است که مکان های تاریخی را مورد هدف قرار دهید. برای مثال اگر تور شما شهر تاریخی سن پترزبروگ باشد، ضروری است که گشت های کلیسا را در آن بگنجانید. در مقابل، برای یک منطقه تفریحی ضروری است که بر جزئیات منحصر به فرد رویایی آن تمرکز کنید و اینکه چرا این جزئیات می توانند خاطره انگیز باشند.

5. ویژگی های اصلی را برجسته کنید.

به دقت ویژگی های اصلی را انتخاب کنید که مخاطبین هدف شما را جذب کند. سعی نکنید که جزئیات را به طور کامل ارائه دهید. این عنوان ها و ویژگی های تبلیغات شما هستند که قرار است مشتریان شما را تشویق نمایند تا درباره آژانس شما بیشتر جستجو نمایند.

بروشورهایی را که مقصدهای عمومی را تبلیغ می نمایند از نظر نوع فعالیت دسته بندی کنید. گزینه های مربوط به اقامت و هتل را در یک فضا، و اطلاعات تفریحی و گشت ها را در فضایی دیگر گروه بندی کنید.

6. با هدف خوانا بودن و مرتب بودن آن را بچینید.

باید بروشور طوری باشد که مشتری به آسانی و به طور اجمالی آن را مرور کند. اگر در آن متن زیادی وجود داشته باشد، شاید گردشگران بالقوه شما وقت نداشته باشند تا همه چیز را بخوانند.

جملات را مختصر و مفید بنویسید.

مطمئن شوید که بروشور شما، از نظر نگارشی (دستور زبان، علائم نگارشی و

. . .) درست باشد.

7. فونت های خواننده پسند را انتخاب کنید.

به یاد داشته باشید، هر کلمه و عنوانی را که بزرگ می کنید و یا با رنگ متفاوتی می نویسید، در متن بروشور خود نمایی می نماید.

8. ساعت کاری و اطلاعات تماس آژانس خود را در بروشور قرار دهید.

9. استفاده از چند مورد از سفارش ها و تصدیق های مشتریان قبلی را در نظر داشته باشید.

شیوه دوم: بصری

1. از عکسهایی بهره ببرید که درباره مقصد شما، قصه ای را بازگو کند.

برای مثال: یک مسافر خوشرو و بشاش که در یک منطقه دریایی یک دلفین را در آغوش گرفته است. یا فردی که در یک مرکز ماساژ روباز در حال استراحت است و چشم انداز آن تصویر، غروب آفتاب است.

تصاویر باید جدید و با کیفیت و وضوح بالا باشند.

مردم از دیدن خوشی دیگران لذت می برند. بنابراین سعی کنید به جای نشان دادن اتاق های خالی هتل ها، در تصاویر، مردمی را نشان دهید که از مقصد مورد نظر شما لذت می برند. این کار خوانندگان را دعوت می نماید تا خودشان را در تصویر بروشور تصور نمایند.

2. برنامه دقیقی برای رنگ ها داشته باشید.

برای انتقال حس آرامش یک مرکز ماساژ، از تن رنگ های ملایم و آرام بخش بهره ببرید. بهترین انتخاب برای مکان های مخصوص بچه ها، استفاده از تن رنگ های روشن و شاد است. بروشورهای مکانهای تاریخی باید حس زیبای باستانی را در وجود افراد زنده نمایند و بهتر است که از تن رنگهای قرمز و قهوه ای و خاکی برای آنها استفاده گردد.

3. با یک شرکت خدمات چاپ حرفه ای قرارداد ببندید.

قبل از چاپ نهایی، یک نسخه آزمایشی بگیرید تا مطمئن شوید که آیا ضروری است تغییر اساسی دیگری در طراحی آن اعمال گردد یا خیر.

منبع: الی گشت
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 661

به "نحوه ایجاد یک پکیج یا بروشور مسافرتی تاثیرگذار" امتیاز دهید

1 کاربر به "نحوه ایجاد یک پکیج یا بروشور مسافرتی تاثیرگذار" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه ایجاد یک پکیج یا بروشور مسافرتی تاثیرگذار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید