نسخه سوییچ هیتمن 3 هم زمان با دیگر نسخه ها عرضه می گردد

به گزارش سبزا، شرکت IO Interactive، سازنده بازی های مجموعه هیتمن اعلام نمود که قرار است جدیدترین نسخه این سری، یعنی هیتمن 3 برای کنسول نینتندو سوییچ در تاریخ 20 ژانویه (1 بهمن) هم زمان با دیگر نسخه های این بازی منتشر گردد. البته نسخه نینتندو سوییچ بازی هیتمن 3 با دیگر نسخه های این بازی تفاوت دارد و به وسیله سرویس های پردازش ابری اجرا می گردد.

نسخه سوییچ هیتمن 3 هم زمان با دیگر نسخه ها عرضه می گردد

سری بازی های هیتمن بازیکنان را در نقش مامور 47، قاتل کم سروصدای این سری قرار می دهند و با تقدیم کردن آزادی عمل بسیار بالا، ماموریت قتل هدف های مختلفی را به بازیکنان محول می نمایند. آزادی بالای این سری باعث می گردد که ارزش تکرار هر مأموریت به شکل قابل توجهی بالا باشد. به همین دلیل کنسول نینتندو سوییچ که یک کنسول هیبریدی است می تواند به بستر جذابی برای این بازی تبدیل گردد؛ زیرا به بازیکنان اجازه می دهد علاوه بر مواقع اتصال به تلویزیون، در هر مکان و زمان دلخواه از کشیدن و عملی کردن نقشه های خلاقانه لذت ببرند.

  • تمام مراحل هیتمن 3 معرفی شدند

نسخه سوم سری بازی های هیتمن در راه است و به زودی عرضه خواهد شد. این نسخه قرار است پایانی بر سه گانه جدید این سری که از طرف توسعه دهندگان این بازی سه گانه دنیای قتل نام گرفته اند باشد. سازندگان نسخه سوم هیتمن برای ساخت و عرضه این بازی جهت های جدیدی را در پیش گرفته اند که در دیگر بازی های این سری شاهد چنین برنامه هایی نبودیم. تا به حال می دانستیم قسمت سوم سه گانه جدید بازی های هیتمن علاوه بر کنسول های فعلی، برای کنسول های نسل نهم نیز عرضه خواهد شد و همچنین تجربه این بازی به وسیله هدست های واقعیت مجازی ممکن است؛ علاوه بر این ها سازندگان این بازی قصد دارند تا نسخه مخصوص کنسول نینتندو سوییچ این بازی را منتشر نمایند.

البته این که کنسول نینتندو سوییچ بتواند یک بازی عظیم و پرجزئیات مانند هیتمن 3 را با سخت افزار محدود خود اجرا کند کمی دور از انتظار است؛ به همین دلیل سازندگان این بازی برای مهیا کردن امکان تجربه بازی هیتمن 3 به وسیله کنسول نینتندو سوییچ روش نوینی را دنبال نموده اند و قرار است اجرای این بازی را با استفاده از رایانش ابری روی کنسول سوییچ ممکن نمایند. با این روش می توان بازی هیتمن 3 را با بهترین کیفیت ممکن روی کنسول قابل حمل نینتندو سوییچ تجربه کرد و در هر کجا از آن لذت برد.

چند وقت است که توجه بسیاری از مهره های کلیدی صنعت بازی های ویدیویی به رایانش ابری برای اجرای بازی ها جلب شده. با استفاده از این روش، پردازش های لازم برای اجرای بازی ها روی سرورهای ابری انجام می شوند و تصاویر فراوری شده بازی ها به وسیله اینترنت برای دستگاه های بازیکنان ارسال می شوند. با استفاده از رایانش ابری می توان بازی های بسیار سنگین را حتی روی گوشی های موبایل تجربه کرد اما مشکل کار اینجاست که این فناوری زیرساخت های سطح بالایی را می طلبد و برای استفاده از آن، کاربر نیازمند یک اتصال اینترنت توانمند است.

مدتی است که شرکت نینتندو هم وارد عرصه انتشار بازی هایی برای کنسول سوییچ که با استفاده از رایانه های ابری اجرا می شوند شده. در حال حاضر لیست بازی هایی که از این طریق روی کنسول نینتدو سوییچ اجرا می گردد تنها از عناوین Resident Evil 7، Assassins Creed Odyssey و Control تشکیل شده و به زودی بازی هیتمن 3 هم به این لیست اضافه خواهد شد.

در حال حاضر کشورهای معدودی وجود دارند که می توانند نیازمندی های اجرای بازی ها با استفاده از رایانش ابری را ممکن نمایند. البته حتی در این کشورها هم استفاده از این فناوری بی دردسر نیست و کاربرانی که مشترک چنین سرویس های ابری هستند شکایت های بسیاری از کیفیت اجرای بازی ها دارند. تشخیص این که پردازش ابری در آینده جای سخت افزار های فعلی را برای اجرای بازی ها بگیرد یا نه اصلا در توان ما نیست اما با اطمینان می توانیم بگوییم تا این که اجرای بازی ها به وسیله رایانش ابری در بیشتر نقاط دنیا ممکن گردد، جهت بسیار دور و درازی در پیش است.

قسمت سوم سه گانه جدید هیتمن روز 20 ژانویه (1 بهمن) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، کامپیوتر های شخصی به وسیله اپیک گیمز و گوگل استیدیا عرضه خواهد شد. نسخه گوگل استیدیای این بازی همانند نسخه نینتندو سوییچ، از رایانش ابری استفاده می نماید و امکان تجربه آن حتی روی گوشی های موبایل نیز ممکن است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1386

به "نسخه سوییچ هیتمن 3 هم زمان با دیگر نسخه ها عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه سوییچ هیتمن 3 هم زمان با دیگر نسخه ها عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید