نسل جدید گوگل گلس با قیمت 1000 دلاری معرفی گردید

به گزارش سبزا، ساعاتی قبل نسل جدید گوگل گلس برای مشتریان سازمانی معرفی گردید. این محصول موسوم به Glass Enterprise Edition 2 از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با گذشته ندارد ولی از سخت افزار و نرم افزار بسیار قدرتمندتری بهره می برد. اول از همه، این گجت مبتنی بر اندروید است و این یعنی توسعه دهندگان راحت تر از گذشته می توانند اپلیکیشن های مختص این محصول را بسازند.

نسل جدید گوگل گلس با قیمت 1000 دلاری معرفی گردید

یکی دیگر از مهم ترین مشخصه های نسل جدید گوگل گلس، استفاده آن از تراشه اسنپ دراگون XR1 است که عملکرد سریع تر-به خصوص در زمینه هوش مصنوعی- و عمر باتری بیشتری را برای مدل تازه نفس گوگل گلس به ارمغان می آورد. گوگل همچنین به بهبود کیفیت دوربین برای استریمینگ ویدیو اشاره نموده است و ضمناً باید به وجود پورت USB-C برای شارژ سریع هم اشاره کنیم.

گوگل برای کارگرانی که در شرایط خطرناک کار می نمایند، با همکاری شرکت Smith Optics پیروز به ساخت قاب های ایمنی برای این عینک شده تا با خیال راحت تر بتوانند از آن استفاده نمایند.

گوگل گلس در ابتدا برای عموم کاربران عرضه شد ولی بعد از بروز نگرانی های زیاد در خصوص نقض حریم خصوصی، گوگل تصمیم گرفت آن را برای افرادی مانند کارگران کارخانه ها، جراحان و دیگر مشاغل بازطراحی کند. نسل اول نسخه اکسپلورر گوگل گلس با قیمت 1500 دلاری عرضه شد و اگرچه نسل جدید آن با قیمت 999 دلاری که دارد به هیچ عنوان ارزان قیمت محسوب نمی گردد، ولی به هر حال شرکت های بیشتری می توانند آن را برای کارکنان خود خریداری نمایند.

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 206

به "نسل جدید گوگل گلس با قیمت 1000 دلاری معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل جدید گوگل گلس با قیمت 1000 دلاری معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید