نفوذی با بازی آل پاچینو و گودزیلا پادشاه هیولا ، فیلم های تماشایی آخر هفته (تور چین ارزان)

به گزارش سبزا، تلویزیون برای آخر هفته 38 فیلم سینمایی و تلویزیونی آماده پخش نموده است که از شبکه های سیما به روی آنتن خواهد برد.

نفوذی با بازی آل پاچینو و گودزیلا پادشاه هیولا ، فیلم های تماشایی آخر هفته (تور چین ارزان)

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن پله تولد یک افسانه، تا مرز دیدار، میلیونر زاغه نشین، ستاره لورا و هیولای خیالی،آوای وحش، دایناسور خوب و عصر یخبندان: دوره برخورد از جمله فیلم هایی است که پنج شنبه و آدینه، 24و 25 آذر ماه پخش می شوند.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی پله تولد یک افسانه به کارگردانی جف زیمبالیست و مایکل زیمبالیست پنج شنبه، 24 آذر ماه ساعت 23 و 15 دقیقه و فیلم تلویزیونی تا مرز دیدار به کارگردانی حسین قاسمی جامی آدینه، 25 آذر ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

شبکه دو سیما

فیلم سینمایی میلیونر زاغه نشین به کارگردانی دنی بویل و لاولین تاندان آدینه ساعت یک و 40 دقیقه بامداد، فیلم سینمایی ستاره لورا و هیولای خیالی به کارگردانی تیلو روثکریش و ئوته فان مونخو پول آدینه ساعت هشت، فیلم سینمایی تازه استعداد خاموش به کارگردانی دیوید ریزوتو آدینه ساعت 18 و 15 دقیقه و فیلم سینمایی عدالت نامرئی به کارگردانی کریس هانگ شنبه، 26 آذر ماه ساعت یک و 40 دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش می گردد.

  • مرگ بحث برانگیز گزارشگران جام جهانی
  • جا به جایی رکورد بینندگان جام جهانی قطر | آمار بیننده های تلویزیونی فوتبال ایران و امریکا در میان رتبه های برتر
  • کلاهبرداری بدل بازیگر ستایش

شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی قبر مشترک به کارگردانی رضا درگزی پنج شنبه ساعت 10، فیلم سینمایی تازه برادران فراری به کارگردانی هو پونگ ماک امروز ساعت 16 و فیلم سینمایی دیدی و ارثیه فامیلی به کارگردانی دیتر هالروردن و کریستیان راتوکه آدینه ساعت 10 از شبکه سه سیما به روی آنتن می رود.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی پست به کارگردانی استیون اسپیلبرگ امشب ساعت 20 و 30 دقیقه و فیلم سینمایی جنگ جریان به کارگردانی آلفونسو گومز ریخون آدینه ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود.

شبکه پنج سیما

انیمیشن سینمایی در جستجوی نمو به کارگردانی اندیرو استانتون امروز ساعت 13 و 30 دقیقه سیما، فیلم تلویزیونی سفر داوود به کارگردانی ابراهیم نعمتیان آدینه ساعت 9 و فیلم تلویزیونی پیله آهنی به کارگردانی آرمین ایثاریان آدینه ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه پنج پخش می گردد.

شبکه نمایش

فیلم سینمایی گربه جاسوس به کارگردانی رابرت استیونسن پنج شنبه ساعت یک بامداد، فیلم سینمایی روی من حساب کن به کارگردانی کنت لونرگان امروز ساعت 11، فیلم تلویزیونی دو ماجرا برای یک ازدواج به کارگردانی شهرام شاه حسینی امروز ساعت 13، فیلم سینمایی بانی لیک گم شده به کارگردانی اتو پرمینجر پنج شنبه ساعت 15، فیلم سینمایی کریپتو به کارگردانی جان استالبرگ جونیور امروز ساعت 17، فیلم سینمایی راننده به کارگردانی جرمی راش امشب ساعت 19، فیلم سینمایی دیدار با والدین به کارگردانی جی روچ امشب ساعت 21، فیلم سینمایی وثیقه به کارگردانی مایکل مان پنج شنبه شب ساعت 23 فیلم سینمایی، ویلی ونکا و کارخانه شکلات سازی به کارگردانی مل استوارت آدینه ساعت یک بامداد، فیلم سینمایی سفر بخیر به کارگردانی داریوش مؤدبیان آدینه ساعت 13، فیلم سینمایی اونا؟ ... کیا؟ به کارگردانی فابیو بونی فچی و فرانچسکو می چیکه آدینه ساعت 19، فیلم سینمایی راز اسپنسر به کارگردانی پیتر برگ آدینه ساعت 21 و فیلم سینمایی درباره اشمیت به کارگردانی الکساندر پین آدینه ساعت 23 از شبکه نمایش پخش می گردد.

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی مدرسه خرگوش ها ـ نگهبانان تخم مرغ طلایی به کارگردانی اوته وان و مانچو پال امروز ساعت 14 و فیلم سینمایی عصر یخبندان 1 به کارگردانی کارلوس سالدانها و کریس وج آدینه ساعت 14 از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

شبکه امید

فیلم سینمایی گودزیلا پادشاه هیولاها به کارگردانی مایکل داگرتی امروز ساعت 18 و فیلم سینمایی رامسینگ چارلی به کارگردانی نیتین کاکر آدینه ساعت 18 از شبکه امید پخش خواهد شد.

شبکه افق

فیلم سینمایی نفوذی به کارگردانی مایکل مان و بازی آل پاچینو آدینه ساعت 10 از شبکه افق و فیلم سینمایی عملیات آژاکس به کارگردانی محمدرضا ورزی آدینه ساعت 18 از شبکه امید پخش خواهد شد.

شبکه سلامت (با رابط ناشنوا)

فیلم سینمایی ماری کوری در جبهه جنگ به کارگردانی آلین برونارد آدینه ساعت 11 با رابط ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می گردد.

شبکه فراتر (4k)

فیلم سینمایی به سوی ستارگان به کارگردانی جیمز گری پنجشنبه ساعت 14 و 30 دقیقه و فیلم سینمایی آوای وحش به کارگردانی کریس سندرز امشب ساعت 22 از شبکه فراتر پخش خواهد شد.

انیمیشن سینمایی دایناسور خوب به کارگردانی پیتر سون آدینه ساعت 14 و 30 دقیقه و انیمیشن سینمایی عصر یخبندان: دوره برخورد به کارگردانی مایک تارمیر آدینه ساعت 22 از این شبکه به روی آنتن می رود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 2120

به "نفوذی با بازی آل پاچینو و گودزیلا پادشاه هیولا ، فیلم های تماشایی آخر هفته (تور چین ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفوذی با بازی آل پاچینو و گودزیلا پادشاه هیولا ، فیلم های تماشایی آخر هفته (تور چین ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید