نمی توان به تنهایی بار فوتسال اصفهان را به دوش کشید

به گزارش سبزا، خبرنگاران/اصفهان قائم مقام گیتی پسند با بیان اینکه این باشگاه به تنهایی نمی تواند بار فوتسال اصفهان را به دوش بکشد، گفت: بعضی افراد خودشان را دلسوز فوتسال اصفهان می دانند، در حالی که باعث نابودی بعضی جوانان و فوتسال اصفهان شده اند.

نمی توان به تنهایی بار فوتسال اصفهان را به دوش کشید

محمدحسین عراقی زاده در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد برنامه های گیتی پسند در سال 1400، اظهار کرد: از وحید شمسایی و کادر فنی او که یک فصل در گیتی پسند با تمام پتانسیل خود کار کردند تشکر می کنم، سال پرفراز و نشیبی را سپری کردیم و در نهایت اعضای هیئت مدیره گیتی پسند با اکثریت آرا رأی به انتخاب محمد کشاورز به عنوان سرمربی دادند.

وی افزود: بودجه سال 1400 خود را به هیئت مدیره داده ایم و مشاوران آنها در حال آنالیز و ارائه نقطه نظرات و نهایت طرح در جلسه هیئت مدیره هستیم.

عضو هیئت مدیره گیتی پسند در مورد تیم های پایه گیتی پسند، گفت: از سال 95 در سه رده سنی و در بالاترین سطح کشور در حال پرورش استعدادهای استان هستیم و در هر سه رده نیز از مربیان بومی استفاده می کنیم.

وی افزود: در بزرگسالان قرار نیست، تیمی ببندیم که فقط در لیگ بماند و باید همچنان در کورس قهرمانی باشیم؛ اما گیتی پسند به تنهایی نمی تواند بار فوتسال اصفهان را به دوش بکشد و به عنوان بخش خصوصی در حد توان خود، فوتسال اصفهان را در سطح اول ایران و آسیا قرار داده است.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند، تاکیدکرد: بسیاری دوست واقعی ما هستند که برای یاری به فوتسال اصفهان به ما زنگ می زنند و یا حضوری و به دور از جنجال سازی نظرهای کارشناسی و مشورتی می دهند و ما نیز استفاده می کنیم؛ اما برخی افراد فقط کارشناس در رسانه و فضاهای مجازی هستند.

عراقی زاده ادامه داد: در حال مذاکره با لیست معرفی شده توسط محمد کشاورز هستیم و همچنین قرار است در کادر فنی نفراتی از اصفهان در کادر بدنسازی، مربی گری و آنالیزوری حضور داشته باشند که مذاکره با آنان پس از تایید سرمربی تیم آغاز خواهد شد.

وی در مورد آغاز تمرینات گیتی پسند گفت: منتظر اعلام رسمی سازمان لیگ برای آغاز مسابقات هستیم و حتما زمان مسابقات جام جهانی فوتسال نیز باید در این رابطه لحاظ گردد و تاریخی اعلام گردد که تیم ملی و باشگاه ها از آن ضرر نکنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1613

به "نمی توان به تنهایی بار فوتسال اصفهان را به دوش کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی توان به تنهایی بار فوتسال اصفهان را به دوش کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید