نگاهی به مهمترین مزیت آخرین به روز رسانی iOS ، اشتراک گذاری و کاربری ساده تر اطلاعات

به گزارش سبزا، اپل یک تغییر کوچک اما مهم را در iOS انجام داده است که به کاربران اجازه می دهد راهی ساده تر برای مدیریت اشتراک گذاری برنامه های خود داشته باشند. در آخرین نسخه سیستم عامل تلفنهای همراه اپل یعنی iOS 12.1.4 و 12.2 بتا این شرکت تنظیمات مدیریت اشتراکها را اضافه نموده است، بنابراین تنها با یک کلیک روی نمایه خود در اپ استور می توانید تنظیماتی دقیق تر از همواره داشته باشید.

نگاهی به مهمترین مزیت آخرین به روز رسانی iOS ، اشتراک گذاری و کاربری ساده تر اطلاعات

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، همانطور که برنامه های تلفن همراه در پی بهترین سیستم های اشتراک گذاری هستند و توسعه دهندگان نیز در تلاشش برای افزایش قابلیت های اشتراک گذاری هستند، اپل نیز در پی روشی برای توسعه سیستم مدیریت اشتراکها است.

اما روش دسترسی به این افزونه تازه چگونه است؟ تا پیش از اینباید در تنظیمات iOS، باید iTunes و App Store را کلیک کنید -> Apple ID: -> View Apple ID -> سپس تمام قسمت پایین صفحه را برای یافتن تنظیمات پنهان حرکت می دادید.

با به روز رسانی iOS، تنها کافی است بخش نمایه اختصاصی خود در اپ استور را کلیک کنید، مدیریت اشتراک در بخش سمت راست وجود دارد و بدون پیمایش در دسترس است. این یاری بسیار بزرگی برای استفاده کنندگان است. اکنون حالا شما فقط باید فروشگاه اپل را باز کنید، روی پروفایل خود ضربه بزنید و مدیریت اشتراکها را انتخاب کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 آذر 1401 بروزرسانی: 26 آذر 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 2118

به "نگاهی به مهمترین مزیت آخرین به روز رسانی iOS ، اشتراک گذاری و کاربری ساده تر اطلاعات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به مهمترین مزیت آخرین به روز رسانی iOS ، اشتراک گذاری و کاربری ساده تر اطلاعات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید