هدفمان قهرمانی دوباره تیم فوتسال جوانان در آسیا است

به گزارش سبزا، به گزارش خبرنگاران، کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در حالی امروز تشکیل جلسه داد که علی صانعی طبق نظر اعضای این کمیته به عنوان سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال انتخاب شد. صانعی که پیش از این تیم ایران را در اولین دوره مسابقات جوانان آسیا به عنوان قهرمانی رسانده بود، برای دومین بار راهنمایی این تیم را بر عهده گرفت.

هدفمان قهرمانی دوباره تیم فوتسال جوانان در آسیا است

صانعی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به انتخاب مجددش به عنوان سرمربی تیم فوتسال جوانان ایران گفت: در ماه های گذشته در بحث استعدادیابی مشغول بودیم و هدفمان یاری به پیدا کردن استعدادها بوده است. بازیکنانی که در لیگ برتر جوانان، لیگ دسته یک و امیدها انتخاب نموده ایم قرار است بعدا تیم جوانان را تشکیل بدهند.

سرمربی تیم فوتسال جوانان ایران اضافه نمود: خوشبختانه مسابقات مرحله مقدماتی جوانان آسیا چند ماهی به تعویق افتاده است و این به ما یاری می نماید تیم را بهتر بسازیم. از تمام دوستانی که در فوتسال پایه مشغول به کار هستند، یاری می گیریم تا تیم خوبی بسازیم. هدفمان قهرمانی مجدد در آسیا است. هرچند که سخت است اما کار نشد ندارد.

صانعی درباره تعداد اردوها و بازی های تدارکاتی خارجی در نظر گرفته شده برای تیم جوانان تاکید نمود: طبق برنامه در هر فصل درخواست چند اردو داریم. باید ببینیم در نهایت با چند اردو موافقت می گردد. به محض موافقت، اردوها را آغاز می کنیم. بازی های بین المللی در این رده سنی کم است. ضمن اینکه فدراسیون هم مسائل اقتصادی دارد. به بازی های خارجی بیشتر در نیمه اول سال 1399 احتیاج داریم. امیدوارم بتوانیم چهار، پنج بازی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا حمید شاندیزی (سرمربی سابق تیم جوانان) به عنوان دستیار در کادرش حضور خواهد داشت؟ گفت: هنوز همکارانم صد درصد معین نشده اند. درباره آقای شاندیزی هم باید بگویم همه جوانب را آنالیز می کنیم. یکسری مسائلی وجود دارد که باید برطرف گردد. حتما از تجربه ایشان هم استفاده می کنیم. دست تک تک مربیان در رده های پایه را می فشارم چون بدون یاری آنها کار جلو نمی رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 444

به "هدفمان قهرمانی دوباره تیم فوتسال جوانان در آسیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفمان قهرمانی دوباره تیم فوتسال جوانان در آسیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید