هوندا ریجلاین در مقابل تویوتا تاکوما: کدام پیکاپ مناسب است؟

به گزارش سبزا، هوندا ریجلاین و تویوتا تاکوما از نظر سگمنت بسیار شبیه یکدیگر هستند که در این گزارش به آنالیز آن ها پرداخته ایم.

هوندا ریجلاین در مقابل تویوتا تاکوما: کدام پیکاپ مناسب است؟

به گزارش خبرنگاران، پس از اینکه برند های آمریکایی از بخش کامیون های سایز میانه کنار رفتند، تویوتا تاکوما به لطف رقابت اندک بر این کلاس مسلط شد.

بزرگ ترین رقیب تاکوما نیسان فرانتیر بوده و هست، اما فورد، شورولت، جی ام سی و جیپ همگی با پیکاپ های سنتی به این بخش بازگشته اند، زیرا در دهه گذشته رشد چشمگیری داشته است.

از سوی دیگر، هوندا رویکرد متفاوتی را به دنیای پیکاپ ها در پیش گرفت، به طوری که ریجلاین با ترکیب ساختار یکپارچه با بستر یک کامیون میانه، احساس بیشتری از SUV ارائه کرد. در نتیجه، ریجلاین شبیه هیچ یک از پیکاپ های سایز میانه نیست، اما این چیزی است که آن را برای مالکان مجذوب نماینده نموده است. این خودرو نسبت به هر کامیون سایز میانه دیگری حسی شبیه به خودرو و فضای ذخیره سازی بسته تر را ارائه می نماید، در حالی که هنوز دارای فضای تخت و اتاق برای پنج سرنشین است.

اگر در حال خرید یک پیکاپ میانه هستید، می توانید رهبر مدرسه قدیمی یا بچه نو را انتخاب کنید. تویوتا تاکوما پیشرو در بخش خودرو است که برای چندین دهه به عنوان یک پیکاپ سنتی بدنه روی فریم پیشرفت نموده است، در حالی که هوندا ریج لاین حس بسیار متفاوتی در داخل و خارج دارد. برای یاری به تصمیم گیری در خصوص اینکه کدام یک از این دو کامیون سایز میانه برای شما مناسب است، ما تمام دسته بندی های کلیدی برای خرید خودروی نو را در زیر آنالیز نموده ایم و نگاهی به این که کدام پیکاپ در چه مناطقی درخشان تر است را ارائه می دهیم.

در آن موقع، پیکاپ های سایز میانه به گونه ای طراحی شده بودند که افراد را با کمترین قیمت ممکن وارد کامیون نمایند، بنابراین امکانات نسبتاً کمی داشتند، چه رسد به مواردی که زمانی برای مدل های لوکس رزرو می شد. خوشبختانه، بخش پیکاپ های سایز میانه با بقیه صنعت رشد نموده است، بنابراین هر دو تاکوما و ریج لاین با فهرست بلندبالایی از ویژگی های داخلی استاندارد و اختیاری عرضه می شوند. این شامل یک سیستم اطلاعات تفریح صفحه نمایش لمسی درجه یک در هر مدل و سطوح جایگاه چرمی گرم شونده در بیشتر مدل ها می گردد.

تاکوما: تاکوما SR با جایگاه های پارچه ای عرضه می گردد که جایگاه های جلو دارای قابلیت تنظیم دستی چهار جهته هستند، در حالی که مدل های SR5 جایگاه های پارچه ای مشابه با تنظیم برقی 10 جهته برای جایگاه راننده دارند. مدل های SR5 بعلاوه فرمانی با روکش چرمی با کنترل های دسترسی هندزفری بلوتوث اضافه می نمایند.

مدل های TRD Sport و TRD Off-Road با جایگاه های پارچه ای یکسان با تنظیم برقی سمت راننده در 10 جهت عرضه می شوند، اما می توانید جایگاه های چرمی را نیز در این دو مدل توسعه مسابقه تویوتا انتخاب کنید. در نهایت، تاکوما لیمیتد و TRD پرو به صورت استاندارد با جایگاه های روکش چرمی و گرم کن با تنظیم برقی راننده در 10 جهت و تنظیم دستی سرنشین جلو در 4 جهت عرضه می شوند.

تویوتا تاکوما با دو سیستم اطلاعات تفریح مختلف ارائه می گردد. SR با صفحه نمایش لمسی 7 اینچی عرضه می گردد، اما مدل های SR5، TRD و Limited همه با صفحه نمایش لمسی 8 اینچی و همه مدل ها با Android Auto، Apple CarPlay و Amazon Alexa، اتصال بلوتوث و SiriusXM عرضه می شوند.

مدل های تاکوما SR دارای سیستم چهار بلندگوی پایه هستند در حالی که مدل های SR5، TRD Sport و TRD Off-Road با سیستم شش بلندگو عرضه می شوند. مدل های Tacoma Limited و TRD Pro دارای صفحه نمایش لمسی 8 اینچی و سیستم 6 بلندگوی JBL هستند.

هر تویوتا تاکوما نو به صورت استاندارد دارای یک دسته گیج آنالوگ با صفحه نمایش اطلاعات LED 4.2 اینچی در مرکز، کنترل تهویه مطبوع دو منطقه ای جلو، ورود بدون کلید از راه دور، و یک فرمان کج/تلسکوپی با کنترل های صوتی است.

ریجلاین : هوندا ریجلاین Sport با جایگاه های پارچه ای با تنظیم دستی 4 جهته و جایگاه نیمکت عقب 60/40 تقسیم شده و ظرفیت استاندارد برای پنج نفر عرضه می گردد. RTL، RTL-E، و Black Edition همگی دارای جایگاه های چرمی هستند که دارای گرمکن جایگاه های جلو با تنظیم برقی 10 جهتی برای جایگاه راننده و تنظیم برقی 4 جهته برای جایگاه سرنشین جلو هستند. نیمکت عقب این مدل ها همان تقسیم 60/40 را ارائه می دهد، اما با چرم پیچیده شده است. مدل های ریجلاین که با جایگاه های چرمی عرضه می شوند، دارای فرمانی با روکش چرمی هستند که در مدل های RTL-E و Black Edition گرم می گردد.

همه مدل های ریجلاین به صورت استاندارد با سیستم اطلاعات تفریح یکسانی عرضه می شوند که حول یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی ساخته شده اند. این سیستم شامل بلوتوث، سازگاری Apple CarPlay و Android Auto، دسترسی ورودی USB و HondaLink در همه مدل ها است.

SiriusXM با مدل های RTL، RTL-E و Black Edition ارائه می گردد، در حالی که کامیون های RTL-E و Black Edition بعلاوه دارای رادیو HD، سیستم صوتی در تخت، ناوبری، آینه عقب کم نور اتوماتیک، مونروف برقی و یک شارژر تلفن بی سیم ریجلاین Sport و RTL دارای سیستم 7 بلندگو هستند در حالی که RTL-E و Black Edition دارای 8 بلندگو هستند. تمامی ریجلاین s نو دارای صفحه نمایش اطلاعات راننده 4.2 اینچی در دسته گیج، کنترل تهویه مطبوع اتوماتیک 3 منطقه ای، کروز کنترل، فرمان کج و تلسکوپ با کنترل های صوتی، شیشه های برقی، قفل برقی درب ها و دکمه فشاری هستند. آغاز کنید.

وقتی هر دوی این کامیون ها همه در سطوح تریم ممتاز خود بارگیری می شوند، امکانات رفاهی و عملاً یکسان هستند، اما ریجلاین دارای ویژگی های استاندارد بیشتری در کل خط فراوری است. اگر بیشترین گجت های داخلی را با کمترین قیمت می خواهید، ریجلاین در سطوح مقرون به صرفه تر این مزیت را دارد، اما مدل های مقرون به صرفه تر هوندا همچنان قیمت بیشتری نسبت به تاکوما پایه دارند. به عبارت دیگر، ریجلاین به شما بیشتر می دهد، اما شما بیشتر هزینه می کنید.

تویوتا تاکوما با دو موتور متفاوت و دو پیکربندی پیشرانه متفاوت ارائه می گردد، در حالی که هوندا ریج لاین با یک موتور استاندارد، گیربکس و طرح پیشرانه عرضه می گردد. موتور ممتاز در تاکوما و موتور استاندارد در ریجلاین هر دو 3.5 لیتری V6 می باشند، بنابراین مقایسه ای بسیار خوبی دارند.

تاکوما: تویوتا تاکوما با دو موتور مختلف، دو گیربکس مختلف و چهار چرخ متحرک یا عقب در دسترس است. در تریم های SR و SR5، پیشرانه 4 سیلندر 2.7 لیتری با 159 اسب بخار قدرت و 180 پوند فوت گشتاور و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک استاندارد است. این موتور را می توان با دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ متحرک سفارش داد. موتور اختیاری برای SR و SR5 یک موتور 3.5 لیتری V6 با 278 اسب بخار قدرت و 265 پوند فوت گشتاور است که بعلاوه به یک گیربکس استاندارد 6 سرعته اتوماتیک و چهار چرخ متحرک عقب یا چهار چرخ متحرک متصل می گردد.

Ridgeline: هر هوندا Ridgeline نو با پیشرانه یکسانی عرضه می گردد که با موتور 3.5 لیتری V6 آغاز می گردد که 280 اسب بخار قدرت و 262 پوند فوت گشتاور فراوری می نماید. این موتور به یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک استاندارد و سیستم استاندارد هوشمند مدیریت گشتاور متغیر AWD متصل شده است. در گذشته، Ridgeline با دیفرانسیل جلو نیز موجود بود، اما سیستم چهار چرخ متحرک اکنون استاندارد است. نکته

اگر یک موتور 4 سیلندر یا دو چرخ متحرک می خواهید، تویوتا تاکوما بدیهی است که انتخاب بهتری از این دو است، زیرا Ridgeline فقط در فرم V6 AWD عرضه می گردد. اگر در پی قدرت V6 هستید، نبرد سختی است. هوندا کمی بیشتر و تویوتا کمی بیشتر گشتاور دارند. هنگامی که دو کامیون را در سراسر تریم مقایسه کردید، وزن تاکوما کمی کمتر است، بنابراین از قدرت بهتر استفاده می نماید، بنابراین کمی سریع تر احساس می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1850

به "هوندا ریجلاین در مقابل تویوتا تاکوما: کدام پیکاپ مناسب است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوندا ریجلاین در مقابل تویوتا تاکوما: کدام پیکاپ مناسب است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید