واکنش ها به درخشش و پاس گل بی نظیر مودریچ؛ پاسی که باید داخل موزه به نمایش در می آمد!

به گزارش سبزا، خبرگزاری خبرنگاران- رئال مادرید با وجود شکست 3-2 در سانتیاگو برنابئو، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

واکنش ها به درخشش و پاس گل بی نظیر مودریچ؛ پاسی که باید داخل موزه به نمایش در می آمد!

به گزارش خبرنگاران، رئال مادرید با وجود شکست 3-2 در ملاقات برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی، در مجموع با پیروزی 5-4 راهی نیمه نهایی شد. رئال مادرید شب گذشته در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل چلسی صف آرایی کرد که این ملاقات در نهایت با نتیجه سه بر دو به سود چلسی به انتها رسید اما تیم اسپانیایی با برد 5 بر 4 در مجموع دو بازی رفت و برگشت به مرحله نیمه نهایی صعود کند. لوکا مودریچ، هافبک حرفه ای رئال مادرید در این ملاقات ستاره تیمش بود و با پاس گلی استثنایی زمینه ساز گل اول رئال و کشیده شدن بازی به وقت اضافه شد.

این پاس گل را می توان یکی از برترین پاس گل های تاریخ لیگ قهرمانان قلمداد کرد و باعث شد تا تمام بینندگان این مسابقه به وجد بیایند. یکی از افرادی که از این پاس لذت زیادی برد، ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس بود. او در خصوص این پاس لوکا مودریچ گفت: انقدر از تماشا این پاس لوکا مودریچ فریاد زدم که صدایم را از دست دادم. این پاس غیر قانونی بود! داشتم فریاد می زدم لوکا، موکا، یا هر چیزی که اسمش است. او فوق العاده است.

فابریتزیو رومانو در توییتر نوشت: پاس لوکا مودریچ باید داخل موزه به نمایش در می آمد! این فوتبال نیست، هنر است / زمان افتخار کردن به چلسی است، یک عملکرد فوق العاده، یک واکنش شگفت انگیز و اعتباری که به توخل می رسد. دو ماه بدون مالک بودن و تحریم بودن هرگز آسان نیست. اما رودیگر، عجب بازیکنی! فراتر از یک مدافع وسط و یک رهبر ناب.

برای طرفداران رئال مادرید که بارها جادوی برنابئو را دیده بودند، بازگشت به مسابقه ای که سه گل در آن دریافت نموده اند، غیرممکن نبود. مخصوصا که به ثمر رسیدن یک گل می توانست رئال را به بازی برگرداند. پیش تر هم با تماشا تصاویری از رختکن رئال، معین شده بود که حتی در شب بازگشت رویایی برابر پاری سن ژرمن با هت تریک کریم بنزما و البته با وجود کاپیتانی او، لیدر رختکن رئال، لوکیتا است. هافبک 36 ساله کروات، درست در لحظاتی که حذف از چمپیونزلیگ مثل آوار روی فکر رئالی ها خراب شده بود، وارد معرکه شد و با یک پاس گل بیادماندنی، ورق را برگرداند.

وقتی در کناره های زمین داوید آلابا توپ انگولو کانته را به سمت زمین چلسی برگرداند، فقط یک نفر در زمین وجود داشت که می دانست قرار است چه اتفاقی بیفتد! به راستی که لوکا مودریچ چند ثانیه ای از بقیه بازیکنان جلوتر است. او قبل از اینکه مارسلو صاحب توپ گردد، با علم به اینکه توپ قرار است به او برسد، نقشه بعدی را هم ریخته بود و محوطه جریمه را رصد می کرد تا جهت فرار رودریگو را متر کند. ثانیه ای بعد با نهاده شدن در فضای کافی، مارسلو توپ را به او می دهد و نوبت به ثبت چشم نواز ترین پاس گل عصر حاضر در چمپیونزلیگ می رسد. مودریچ با یک نگاه دوباره به محوطه جریمه، طوری با بیرون پا توپ را در دهانه دروازه به رودریگو می رساند که اگر قرار بود بینندگان تلویزیونی با فلش محل ارسال پاس را به محل فرود توپ وصل نمایند، از انجامش با چنین دقتی عاجز می ماندند.

پاس مهندسی شده مودریچ دقیقا به همان جایی می رود که او می خواست. درست در لحظه ای که رودریگو می خواهد شوت سرضربش را بزند، مودریچ هم آخرین کش وقوس را که ناشی از ضمیر ناخوداگاه بازیکنان بدون توپ است، به بدنش می دهد و تمااام. رئال به بازی برگشت. گل بعدی کریم بنزما در وقت های اضافی باعث شد تا رئال یک بار دیگر در برنابئو به رستگاری برسد و با صعودی شگفت انگیز، راهی چهارتیم انتهای چمپیونزلیگ گردد. بلافاصله بعد از بازی، نوبت به تحسین سوپرپاس لوکیتا رسید. از کاربران گمنام تا اشخاص مشهور و صفحات پرطرفدار، همگی لب به تمجید این پاس بیرونِ پای محشر پرداختند.

مودریچ، برترین بازیکن میدان در انتها بازی، طی تبادل نظر با BT Sport گفت: باورنکردنی بود، این بازی غیرقابل وصف است. ما مرده بودیم. تا قبل از اینکه به گل برسیم، روی طناب حرکت می کردیم. چلسی سه گل خوب به ثمر رساند، و شاید گل سوم کمی با خوش شانسی همراه بود که توپ تغییر جهت داد. نمی توانم بگویم که بد بازی کردیم، اما آنها از موقعیت های خود خوب استفاده کردند و به گل رسیدند. ما تسلیم نشدیم و به خود باور داشتیم. این رئال مادرید است، ما هیچوقت تسلیم نمی شویم. شخصیت بزرگی از خود نشان دادیم. این استادیوم و طرفداران خیلی یاری کردند. وقتی 3-0 در حال شکست بودیم، آنها همچنان تشویق می کردند و این انرژی مضاعفی به ما داد که به ادامه کار و بازگشت به بازی باور داشته باشیم.

سرمربی چند تعویض فوق العاده انجام داد و آنها خوب کار کردند. آنها تأثیر بسیار زیادی روی بازی داشتند. قطعاً تجربه بین المللی او نقش مهمی ایفا کرد. امروز این کمی به ما یاری کرد. این یک پیروزی تیمی بود. با تمام مصدومیت ها... فرلاند، مارسلو، ناچو،... حالا خوشحالیم.

حتی بعد از بازی رفت هم می دانستیم که کار سختی خواهیم داشت، چون به نظر من چلسی سخت ترین حریفی است که می توان مقابلش نهاده شد. بازی های زیادی از آنها را دیده ام چون دوستم متئو کواچیچ آنجا بازی می نماید. آنها تیم بسیار سرسخت، فیزیکی و منسجمی هستند. می دانستیم که بازی سختی خواهد بود و همینطور هم شد. این شکست بسیار شیرین بود.

اتلتیکو مادرید یا منچسترسیتی؟ باید ببینیم چه می گردد، اگر می خواهید در این تورنمنت به قهرمانی برسید، باید همه تیم ها را شکست دهید. برای ما حضور در نیمه نهایی مهم بود و حالا اینجا هستیم، بنابراین می توانیم تا فردا لذت ببریم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1994

به "واکنش ها به درخشش و پاس گل بی نظیر مودریچ؛ پاسی که باید داخل موزه به نمایش در می آمد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ها به درخشش و پاس گل بی نظیر مودریچ؛ پاسی که باید داخل موزه به نمایش در می آمد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید