ورود تجهیزات حفاظتی به صنعت فشن، فراوری ماسک لوکس در چین (

به گزارش سبزا، هر قطعه از این ماسک های لوکس به صورت آنلاین و با قیمت 118 یوان (16 دلار) به فروش می رسند.

ورود تجهیزات حفاظتی به صنعت فشن، فراوری ماسک لوکس در چین (

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

یک طراح برجسته مد در چین ماسک های لوکس ان-95 فراوری می نماید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، خانم ژو لی ماسک های ان 95 را با پارچه های ابریشم و تزئینات گل ارکیده، کاملیا و دیگر نمادهای خوش بختی در فرهنگ چین طراحی و فراوری می نماید.

یک طراح چینی برای فصل تابستان ماسک های ابریشمی و ایمن فراوری نموده است/عکس:رویترز

این طراح مد چینی ماسک های خود را در هفته مد چین به نمایش درآورد. دوخت و طراحی این ماسک ها از ماه فوریه و برای افزایش آگاهی صنعت مد در گزینه های محافظتی شروع شد. تمامی این ماسک ها مجهز به فیلتر هوا هستند.

ژو با اشاره به احتیاج مردم گفت: شرایط کنونی بسیار جدی است. مردم باید از ماسک استفاده نموده و بسیاری از آنها باید هر چهار ساعت ماسک خود را عوض نمایند. همین موضوع باعث شده تا به فکر ساخت ماسک هایی چندبار مصرف از ابریشم های رنگارنگ چینی بیفتم.

کارکنان یک کارگاه در حال فراوری ماسک لوکس ابریشمی /عکس:رویترز

چین و بسیاری از کشورها محدودیت های قرنطینه را کاهش می دهند اما براساس پیش بینی های ژو ماسک ها ضرورت آینده به حساب می آیند. او ماسک ها را برای فصل تابستان طراحی نموده و آنها را با ابریشم های ظریف و نازکتر ساخته است تا تنفش در هوای گرم بهتر صورت گیرد.

بسیاری از سازمان های و کشورهای دنیا اعلام نموده اند که بیماری کرونا همچنان قربانی می گیرد و مردم ملزم به رعایت پوشش های ایمنی و استفاده ماسک هستند.

یک کارگر در حال بریدن ماسک ابریشمی گلدوزی شده/ عکس:رویترز

این طراح 55 ساله مد که در شرکت پوشاک شاندوگ سانبرد کار می نماید، از اضافه کردن نقوش چینی به لباس و طراحی های خود لذت می برد.

ماسک زرد ژو که در یک کارگاه در منطقه هنری پکن به نمایش درآمد، با گل های طلایی ارکیده تزئین شده بود. ارکیده زرد و طلایی در فرهنگ چینی نماد خانواده خوشبخت، ثروت فراون و بچه ها زیاد است.

ژو همچنین لباس های محافظتی منحصر به فرد، زیبا و خوش دوختی را با گل های فراوان طراحی نموده است. ایده طراحی و دوخت این لباس های محافظتی پس از آن شکل گرفت که بعضی از دوستان این خانم طراح برای سفرهای هوایی خود به جای گان محافظ، خواهان لباس شیک و ایمن بودند.

یک طراح مد در چین به جای گانهای پلاستیکی لباس محافظتی لوکس و زیبا طراحی نموده است/عکس:رویترز

شرکت ژو روزانه می تواند 600 ماسک فراوری کند. هر قطعه از این ماسک ها به صورت آنلاین و با قیمت 118 یوان (16 دلار) به فروش می رسند. این طراح مد کوشش دارد با دعوت از اینفلوئنسرها و یاری دریافت از ساختارهای پخش مستقیم در تجارت آنلاین ماسک های خود را در بریتانیا و ایتالیا بفروشد.

او در این باره گفت: امیدوارم مردم بتوانند از ماسک های من استفاده نمایند. این ماسک ها آنها را زیبا نموده و برایشان خوش شانسی و ایمنی به همراه دارد.

زن چینی در حال گلدوزی پارچه ابریشمی برای دوخت ماسک/ عکس: رویترز

کارگاه فراوری ماسک لوکس ابریشمی/ عکس: رویترز

--

--

منبع: عصر ایران
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 960

به "ورود تجهیزات حفاظتی به صنعت فشن، فراوری ماسک لوکس در چین (" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود تجهیزات حفاظتی به صنعت فشن، فراوری ماسک لوکس در چین ("

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید