(ویدیو) خاتمه دوران حرفه ای یک اسطوره پس از واژگونی خودرو

به گزارش سبزا، تایگر وودز اسطوره گلف پس از این که در یک سانحه رانندگی به شدت آسیب دید، به بیمارستانی در لس آنجلس منتقل شد.

(ویدیو) خاتمه دوران حرفه ای یک اسطوره پس از واژگونی خودرو

خبرگزاری رویترز گزارش داد، روز سه شنبه بعد از این که خودروی تایگر وودز از راستا خارج شد و به دامنه تپه ای شیب دار سقوط کرد، او جراحت دید و روانه بیمارستان شد.

پلیس لس آنجلس در بیانیه ای گفت: وودز 45 ساله تنها سرنشین خودرو بوده که حدود ساعت 7:12 صبح در حومه رولینگ هیلز دچار این سانحه شده است.

با این که خطر مرگ تایگر وودز را تهدید نمی کند، آسیب دیدگی او شدید بوده و بیشترین جراحتش از ناحیه پا است. در حال حاضر هم عمل جراحی روی وودز انجام می گردد و پزشکان امیدوار هستند این آسیب دیدگی جدی نباشد.

انتها دوران حرفه ای تایگر وودز

محتمل است تایگر وودز عظیم ترین گلف باز تاریخ پس از واژگونی خودرویش و آسیبی که به پایش وارد شده، به انتها دوران حرفه ای اش برسد.

خبرگزاری رویترز در گزارشی مدعی شد، پس از این که سال ها وودز با آسیب دیدگی در ناحیه کمر و زانو دست و پنجه نرم می کرد، این سانحه رانندگی ممکن است او را به انتها کارش در گلف برساند.

نیل پیلسون رئیس سابق CBS Sports درباره آینده حرفه ای برنده 15 دوره مسابقات عظیم گلف، گفت: فکر می کنم گلف این واقعیت را قبول نموده که تایگر دیگر قصد حضور در مسابقات را به صورت منظم ندارد. فکر می کنم او به طور مادام العمر از حضور در تمامی مسابقات معاف گردد. گمان نمی کنم او را در مسابقات آینده گلف ببینیم.

تایگر وودز که از پرافتخارترین ورزشکاران تاریخ است، سال 2009 طبق اعلام نشریه مالی فوربس اولین ورزشکاری نام گرفت که به درآمد یک میلیاد دلاری در ورزش رسید.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1453

به "(ویدیو) خاتمه دوران حرفه ای یک اسطوره پس از واژگونی خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدیو) خاتمه دوران حرفه ای یک اسطوره پس از واژگونی خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید