کرمان جزو استان های صدرنشین کشور در جاذبه های گردشگری است

به گزارش سبزا، رئیس جامعه هتلداران ایران گفت: کرمان از لحاظ جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی جزو استان های صدرنشین کشور است و به نوعی همه جاذبه های گردشگری را در خود دارد.

کرمان جزو استان های صدرنشین کشور در جاذبه های گردشگری است

جهت دریافت مشاوره سفر با قیمت تور کانادا تابستان با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان، جمشید حمزه زاده 25 بهمن ماه 98 در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در تهران اظهار کرد: کرمان استانی چهارفصل است و همه باید به جذب گردشگران به سوی کرمان یاری کنیم.

او با اشاره به اینکه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری فرصت خوبی برای معرفی این استان است، اضافه نمود: اداره کل میراث فرهنگی کرمان حضور باشکوهی در این نمایشگاه بین المللی دارد و از متصدیان حوزه گردشگری دعوت شده تا با حضور در این نمایشگاه با این استان بیشتر آشنا شوند.

رئیس جامعه هتلداران ایران با اشاره به کیفیت حضور کرمان در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی توضیح داد: استمرار حضور در چنین رویدادهایی برای توسعه گردشگری این استان ضروری است.

او اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری مشترک اداره کل میراث فرهنگی کرمان سهم این استان را از بازار گردشگری ایران افزایش دهیم و در ایام نوروز با همکاری این اداره کل جشنواره فرهنگی برگزار کنیم.

حمزه زاده اعلام کرد: پیش بینی می گردد گردشگری داخلی در ایام نوروز شرایط خوبی داشته باشد و به دولت پیشنهاد دادیم سهمیه بنزین برای سفر به مردم اختصاص بدهند که فکر می کنم تکلیف این پیشنهاد تا اواسط اسفندماه جاری تعیین گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 684

به "کرمان جزو استان های صدرنشین کشور در جاذبه های گردشگری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمان جزو استان های صدرنشین کشور در جاذبه های گردشگری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید