کرونا، اوضاع متشنج در بخش های مراقبت های ویژه آلمان، پیش بینی شرایط سخت در بیمارستان ها در زمستان

به گزارش سبزا، با وجود اعمال قرنطینه اما پزشکان بخش های مراقبت های ویژه آلمان همچنان از تداوم اوضاع متشنج در این بخش ها خبر داده و شرایط سختی را در ماه های زمستان برای بیمارستان ها پیش بینی نموده اند.

کرونا، اوضاع متشنج در بخش های مراقبت های ویژه آلمان، پیش بینی شرایط سخت در بیمارستان ها در زمستان

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه دی ولت آلمان ، با وجود قرنطینه سراسری سخت در آلمان که حدود یک هفته ای از آن می گذرد اما پزشکان بخش های مراقبت های ویژه در آلمان پیش بینی نموده اند که شرایط در آی سی یو های این کشور در هفته های آینده بسیار متشنج خواهد بود.

اووه جانسنز، رئیس انجمن مراقبت های ویژه و اورژانس آلمان (Divi) امروز (سه شنبه) در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی گفت: در ژانویه هم تداوم شرایط محدود نماینده در بخش های مراقبت های ویژه همچنان وجود خواهد داشت.

پزشکان بخش های مراقبت های ویژه در آلمان نگران چگونگی فرایند اوضاع پس از کریسمس هستند. شمار بیماران بستری در بخش های مراقبت های ویژه در آلمان همچنان افزایش پیدا می نماید.

کریستین کاراگیانیدیس، سخنگوی ثبت احوال نهاد بهداشتی Divi هم گفته است که شمار بیماران در بخش های مراقبت های ویژه همچنان در حال افزایش است. وی بستری شدن حدود 6 هزار بیمار در این بخش ها را در روزهای آینده پیش بینی نموده که هزار مورد از بستری های فعلی بیشتر است و مردم را برای یک شرایط پایدار متشنج در دوران زمستان آماده نموده و گفت: 3 تا 4 ما آینده شرایط در بیمارستان ها بسیار سخت خواهد بود.

رئیس انستیتو رابرت کخ آلمان هم از فشار بالا بر بیمارستان ها سخن گفته و گفت: در حال حاضر حدود 2700 نفر در کشور به دستگاه های تنفس مصنوعی احتیاج دارند و نه تنها تخت های مراقبت های ویژه در حال پر شدن است بلکه بعضی کلینیک ها اقدامات اضطراری را اجرا می نمایند تا بتوانند همه بیماران را درمان نمایند. به گفته وی کادر پزشکی هم به دلیل ابتلا به کرونا به صورت روزافزون غائب می شوند.

وی بعد از یک هفته قرنطینه هیچ گونه تحولی را در فرایند شیوع کرونا ارزیابی ننموده و گفت: در حال حاضر شرایط همچنان بدتر می گردد. به گفته وی احتمالا هفته های زیادی طول می کشد تا آمار مبتلایان کاهش یابد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

رئیس این نهاد بهداشتی مهم در آلمان از شهفرایندان خواست روابط خود را به حداقل کاهش داده و به سفر نفرایند.

فرانک اولریش مونتگومری، رئیس سازمان نظام پزشکی آلمان هم از احتمال تمدید قرنطینه سراسری در کشورش برای مهار کرونا خبر داده و گفت در حال حاضر ما کاملا از هدف ابتلای 50 نفر در هر 100 هزار نفر فاصله داریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس اطلاعات امروز صبح انستیتو رابرت کخ آلمان در 24 ساعت گذشته 19528 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 731 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

بر اساس جدیدترین آمارها در آلمان تا به حال 1548342 نفر به کرونا مبتلا شده و 27832 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1356

به "کرونا، اوضاع متشنج در بخش های مراقبت های ویژه آلمان، پیش بینی شرایط سخت در بیمارستان ها در زمستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، اوضاع متشنج در بخش های مراقبت های ویژه آلمان، پیش بینی شرایط سخت در بیمارستان ها در زمستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید