یک فورد خاص ؛ فولاد خالص دیترویت با قلب گودزیلا

به گزارش سبزا، یک فورد خاص ، فورد F-250 مدل 1972 با قلب گودزیلا و طراحی نزدیک به یک خودروی عضلانی، پس از بازسازی کامل و ارتقاء به بالای 500 اسب بخار، به عنوان یک نمونه استثنایی از وانت های کلاسیک آمریکایی برای فروش عرضه شده است.

یک فورد خاص ؛ فولاد خالص دیترویت با قلب گودزیلا

خبرنگاران - الهام زهره وند: در دنیای پیکاپ ها، فوردها یک جایگاهِ ویژه دارند. ممکن است در این مورد بحثی وجود داشته باشد، اما وقتی به عمل برسد، هیچ کس نمی تواند انکار کند که لوگوی آبی در این بخش در صدر قرار گرفته است. به راستی که از جهاتی، حتی در بخش وانت های سفارشی هم حکومت می نماید؛ جایی که خودروهای ساخته شده، در دهه های پیش همچنان به وسیله دست های ماهر به خودروهایی تبدیل می شوند که ارزش مالی زیادی دارند.

و این نمونه ای است از آنچه که می گوییم: یک فورد F-250 مدل 1972 با پیکربندی کَبین Crew-Cab و سیستم چهارچرخ متحرک (4×4) که به قدری به روز شده، که تقریبا به یک خودروی عضلانی تبدیل شده است. و این خودرو برای فروش است، برای کسی که در فکر هدیه دادنِ یک تجربه خالص آمریکایی به خود است.

این خودرو از آخرین سال نسل پنجم سری F به ما رسیده است. این کارگر سنگین، همان طور که می بینید، نتیجه یک بازسازی کامل و دقیق است که تقریبا هیچ یک از قطعات وانت بدونِ تغییر نمانده است.

حتی بدنه که به طور معناداری از نظر شکل و میزان تغییر نکرده، به طور کامل تخلیه و سپس با مواد PPG نو رنگ آمیزی شده است، از جمله رنگ سفید ویمبلدون، که معمولا در موستانگ ها دیده می گردد.

زیر این بدنه، شاسی RS4 از شرکت Roadster Shop قرار گرفته است، که نخستین شاسی ساخته شده، برای فوردهای Crew-Cab با محفظه بار در عقب است. و این فقط یک تکه فلز کسل نماینده نیست، بلکه شاسی ای است که با اکسل های DANA 60 جلو و عقب و نسبت دنده 4.56 و دیفرانسیل Truetrac مجهز شده است.

این قطعات برای ارسال قدرت زیاد موتور به چرخ های فولادی 18 اینچی دیترویت که با لاستیک های Toyo Open Country M/T پوشیده شده اند، ضروری هستند و سپس به روی جاده، منتقل می شوند. در پشت این چرخ ها، که دارای کلاهک های پولیش شده اصلی هستند، ترمزهای دیسکی هیدرولیکی وجود دارند که قدرت کامیون را کنترل می نمایند.

اما ما در خصوص چه اندازه قدرت صحبت می کنیم؟ به بیش از 500 اسب بخار، که از یک موتور گودزیلا با حجم 7.3 لیتر بیرون می آید، فکر کنید. این قدرت به لطف استفاده از یک گیربکس اتوماتیک 10 سرعته 10R80 با یک جعبه انتقال Atlas، به طور کنترل شده ای فراوری می گردد.

یک بسته کنترل MARS که بار دیگر کالیبره شده، به بخشی از مسئولیت قدرت موتور یاری می نماید. در حالی که نیازهای خروجی از سوی یک سیستم اگزوز استیل سفارشی با یک اگزوز MagnaFlow مدیریت می گردد.

داخل وانت، افراد روی صندلی های چرمی نشسته اند که رنگ قهوه ای دارند، همان رنگی که برای پنل های در انتخاب شده است. در مقابل فرمانِ قابل تنظیم Ididit، داشبوردی وجود دارد که آن نیز تغییر یافته، و دارای مجموعه ای از گیج های Dakota Digital RTX است. به عنوان یک لمسه مدرن، F-250 قدیمی با رادیوی بلوتوثی RetroSound تجهیز شده است.

منبع: بیت ران
انتشار: 9 مهر 1403 بروزرسانی: 9 مهر 1403 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 2268

به "یک فورد خاص ؛ فولاد خالص دیترویت با قلب گودزیلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک فورد خاص ؛ فولاد خالص دیترویت با قلب گودزیلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید