10 کیبورد محبوب در خبرنگاران (تیر 1401)

به گزارش سبزا، این روزها ما برای انجام بسیاری از کارهای روزانه خود وابسته به کامپیوترها هستیم. در واقع می توان گفت برای انجام هر کاری، از حساب و کتاب هزینه ها گرفته تا سرگرمی و رسیدگی به وظایف کاری، می توانیم روی کامپیوترها حساب کنیم. هیچ کامپیوتری بدون کیبورد کامل نیست. کیبورد، یکی از مهم ترین و اصلی ترین اجزای هر کامپیوتر است که انجام بسیاری از کارها بدون وجود آن ممکن نخواهد بود. بنابراین خرید و استفاده از کیبورد مناسب و با کیفیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم نگاهی به 10 کیبورد محبوب در خبرنگاران بیندازیم و آن ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

10 کیبورد محبوب در خبرنگاران (تیر 1401)

سازندگان کیبورد به خوبی می دانند با اضافه کردن قابلیت های مختلف تا چه حد می توانند بر تجربه کاربران تاثیر بگذارند. بنابراین اگر امروز نگاهی به بازار صفحه کلیدها داشته باشید، می توانید کیبوردهای مختلفی را با امکانات و قابلیت های گوناگون و همچنین در بازه های قیمتی متفاوتی پیدا کنید. شایان ذکر است که انتخاب های این مطلب بسته به محبوبیت کیبوردها در بازه زمانی یک هفته گذشته هستند. بنابراین اگر قصد خرید کیبورد را دارید از شما دعوت می کنیم که با خبرنگاران مگ همراه باشید.

1. کیبورد گیمینگ میشن مدل MT-MK600

کیبورد MT-MK600 یکی از کیبوردهای کاربردی و خوش ساخت ارائه شده به بازار است. این کیبورد مخصوص بازی در دسته کیبوردهای سیم دار قرار می گیرد و از طریق اتصال USB به کامپیوتر وصل می شود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به نور پس زمینه قابل تنظیم، کلیدهای ترکیبی کنترل محتوای چندرسانه ای و ظاهری شیک اشاره کرد که هم می تواند تداعی گر یک صفحه کلید گیمینگ و هم نمایانگر یک صفحه کلید بسیار مناسب مخصوص کارهای روزانه باشد. گفتنی است کلید ترکیبی FN برای کنترلرهای مولتی مدیا در این محصول قرار دارند که از طریق آن ها می توانید صدا را بدون خارج شدن از برنامه ها و بازی ها تنظیم نمایید. شما می توانید این کیبورد را با قیمت 2,400,000 تومان از خبرنگاران خریداری کنید.

2. کیبورد تسکو مدل TK 8012

اگر برای انجام کارهای روزمره با کامپیوتر به یک کیبورد کلاسیک و با کیفیت نیاز دارید، می توانید روی کیبورد TK 8012 برند تسکو حساب کنید. کلیدهای نرم و خوش دست TK 8012 از خستگی زودرس انگشتان شما جلوگیری می کنند. به همراه کلید های اصلی این محصول، کلیدهای میانبر Fn قرار دارند که امکانات آن را چند برابر می کند. شما می توانید شیب یا زاویه این کیبورد را بر اساس علاقه خود تنظیم کنید؛ برای این کار می توان از پایه قابل تنظیم این محصول استفاده کرد. این کیبورد تسکو به یک سیم بلند با طول 1.8 متر مجهز است که به راحتی به کیس کامپیوتر شما متصل می شود. از دیگر ویژگی های برجسته TK 8012 باید به مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و قطرات آب اشاره کرد. شما می توانید این کیبورد را با قیمت 178,600 تومان از خبرنگاران تهیه نمایید.

3. کیبورد بازی ردراگون مدل K552 RGB

کیبورد مدل K552 RGB محصولی از برند ردراگون (Redragon) است که از طراحی زیبا و با نور پس زمینه قابل تنظیم بهره می برد. بدنه این کیبورد از جنس فلز و ABS ساخته شده که از استحکام خوبی برخوردار است. همچنین کیبورد مدل K552 RGB در برابر پاشیده شدن مایعات مقاوم است. این کیبورد در ابعاد جمع وجوری طراحی و تولید شده که قسمت Num Pad از آن حذف شده و مجموعاً 87 عدد کلید دارد. کیبورد K552 RGB به صورت باسیم و از طریق درگاه USB به کامپیوتر متصل می شود. این کانکتور از کیفیت بالا و با روکش طلا ساخته شده است. این کیبورد همچنین دارای نور پس زمینه است که به زیبایی آن افزوده است. کاربران به دلخواه خود می توانند افکت های در نظر گرفته شده برای این کیبورد را انتخاب کند. این کیبورد با قیمت 1,498,000 تومان در خبرنگاران در دسترس شما قرار گرفته است.

4. کیبورد تسکو مدل TK 8021L با حروف فارسی

اگر هر از گاهی به بازی می پردازید، می توانید کیبورد طرح گیم TK8021L کمپانی تسکو-TSCO را تهیه کنید که بیشتر قابلیت های یک کیبورد گیمینگ کاملاً حرفه ای مثل نورپردازی RGB، دکمه های برجسته با جابه جایی زیاد و سطح فرورفته، بدنه فلزی با طراحی گیمینگ را در خود گنجانده است. TK8021L تسکو یک کیبورد خوش ساخت 104 کلیدی است و به چراغ پس زمینه تجهیز شده تا حس بهتری هنگام کار با آن به کاربر منتقل شود، اما اگر نور پس زمینه چشم شما را اذیت می کند اصلا نگران نباشید، چرا که این کیبورد به یک دکمه روشن و خاموش نور پس زمینه مجهز شده است. TK8021L در دسته کیبوردهای باسیم قرار می گیرد که از طریق USB به کامپیوتر شما متصل می شود. شما می توانید این محصول را با قیمت 380,100 تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری نمایید.

5. کیبورد گیمینگ گرین مدل GK601-RGB

محصول GK601-RGB یکی از کیبوردهای کاربردی و خوش ساخت ارائه شده به بازار از طریق شرکت گرین است. یکی از ویژگی های این کیبورد، قابلیت بهره مندی از 19 کلید Anti Ghost است. این ویژگی به گیمر این اجازه را می دهد تا بتواند با خیال راحت تری بازی کند و دیگر نگران این نباشد که در هنگام فشردن هم زمان چند کلید، یک یا چند عدد از کلیدها در بازی ثبت نشوند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به نور پس زمینه قابل تنظیم، کلیدهای ترکیبی کنترل محتوای چندرسانه ای و ظاهری شیک اشاره کرد که هم می تواند تداعی گر یک صفحه کلید گیمینگ و هم نمایان گر یک صفحه کلید بسیار مناسب مخصوص کارهای روزانه باشد. کلیدهای این کیبورد دارای حروف حک شده فارسی نیز است. شما می توانید این محصول 104 کلیدی را با قیمت 723,000 تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری نمایید.

6. کیبورد گیمینگ کورسیر مدل K100 RGB optical-mechanical

کیبورد K100 از 44 صفحه LED RGB استفاده کرده که نتیجه آن بسیار خیره کننده است و تا چندین دقیقه شما را محصور خود می کند. در هر دو طرف دریچه های تازهی تعبیه شده که مکان های بیشتری را برای نورپردازی روی میز نسبت به نمونه قبلی خود اختصاص داده است. قسمت شماره گیری کیبورد و کنترل کامپیوتر از طریق صفحه کلید، از خصوصیت های مجذوب کننده این کیبورد است. در حین آزمایش K100، این کیبورد عملکرد رضایت بخشی برای انجام کارهایی که معمولاً نیاز به پایین نگه داشتن چندین کلید دارند، از خود نشان داد. می توان بارها و بارها روشنایی نور پس زمینه را تنظیم کرد و در آن حتی می توانید LEDها را به طرز باورنکردنی کم نور کنید. شما کاربران خبرنگاران مگ می توانید این محصول شرکت کورسیر را با قیمت 12,960,780 تومان خریداری نمایید.

7. کیبورد بی سیم تسکو مدل TK 7001W

یکی از متعلقات کامپیوتر که کاربر بیشترین استفاده را به صورت مستقیم از آن انجام می دهد کیبورد است و شاید ساعت ها در روز دستان شما روی صفحه کیبورد قرار بگیرد. مدل TK 7001W یکی از کیبوردهای کاربردی و خوش ساخت برند تسکو است. این کیبورد از تعداد 104 کلید برخوردار است و از طریق دانگل بلوتوث با برد حدود 10 متر پشتیبانی می کند. همچنین دانگل TK 7001W آنقدر کوچک است که اگر بر روی پورت USB لپ تاپ و یا کامپیوتر شما جا بماند، هیچ مسئله ای به وجود نمی آید و اصلاً دیده نمی شود. TK 7001W یک صفحه کلید بی سیم باریک و جمع و جور است که دارای کیفیت ساخت ماز طریقی است و برای استفاده در کنار لپ تاپ و مکان هایی که کمبود فضا دارند، ایده آل است. شما می توانید این صفحه کلید را با قیمت 390,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران تهیه کنید.

8. کیبورد گیمینگ بیاند مدل RGB2100 با حروف فارسی

کیبورد گیمینگ RGB2100 محصول تازهی از برند بیاند Beyond است. از نظر طراحی، این مدل دارای دکمه های مخصوص بازی است و از تکنولوژی Floating Switch که سطح دکمه ها از بدنه کیبورد بالاتر می برد، پشتیبانی می کند. این محصول از نورپردازی رنگی پس زمینه RGB نیز پشتیبانی می کند. جنس بدنه RGB2100 از پلاستیک مات و شفاف در زیر کلیدها است تا نور یکنواختی را ارائه دهد. از طرفی بدنه بسیار مقاومی برای کیبورد بیاند 2100 طراحی شده است. این محصول دارای 104 کلید است که 12 عدد از این کلیدها، کلید میانبر دوگانه برای مولتی مدیا، اینترنت و برنامه های کامپیوتری هستند. ضربه پذیری دکمه های کیبورد بیاند 2100 در حدود 8 میلیون مرتبه اعلام شده است. شما می توانید این کیبورد را با قیمت 355,000 تومان از خبرنگاران خریداری نمایید.

9. مجیک کیبورد اپل

تجربه تایپ با یک کیبورد سحرآمیز یا همان مجیک کیبورد از شرکت به نام اپل مطمئنا برای شما لذت بخش است. در این طراحی تازه، اپل از باتری قابل شارژ و بدنه براق بهره برده است. کلیدهای تعبیه شده روی این کیبورد از مکانیزم تازهی استفاده می کند که به لطف این مکانیزم ثبات های موجود در زیر کلیدهای کیبورد با حساسیت بیشتری به تایپ شما کمک می کنند. اگر از کاربران مک هستید، بد نیست بدانید این کیبورد به راحتی با دستگاه شما اتصال برقرار می کند. باتری تعبیه شده در این کیبورد به مدت طولانی شما را برای تایپ همراهی می کند. طراحی این کیبورد همانند محصولات دیگر اپل از رنگ سفید و ابعاد ظریف بهره مند شده است. شما می توانید این کیبورد را با قیمت 4,875,000 تومان از خبرنگاران خریداری نمایید.

10. کیبورد بی سیم لاجیتک مدل K480

کیبورد بی سیم لاجیتک مدل K480 از طراحی بسیار مجذوب کنندهی بهره می برد که تداعی کننده ماشین های تحریر قدیمی است. این کیبورد از 81 کلید جزیره ای بهره می برد که تایپ کردن را بسیار آسان می کند. این این کیبورد از برچسب چاپ فارسی پشتیبانی نمی کند. البته برچسب های چاپ فارسی قیمت زیادی ندارند و به راحتی می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا تهیه کنید. در قسمت بالایی کلیدها یک داک برای قرار دادن تلفن همراه یا تبلت تعبیه شده است؛ این داک K480 را به یک محصول بسیار مجذوب کننده و چند منظوره تبدیل کرده است. این کیبورد به کمک بلوتوث قابلیت اتصال به تلفن همراه، تبلت و رایانه را دارد. می توان K480 را به صورت هم زمان به 3 دستگاه مختلف متصل کرد. شما می توانید این کیبورد را با قیمت 1,430,000 تومان از خبرنگاران خریداری کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 2040

به "10 کیبورد محبوب در خبرنگاران (تیر 1401)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 کیبورد محبوب در خبرنگاران (تیر 1401)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید