21غذای عالی با قیمتی معقول در لندن (بخش اول)

به گزارش سبزا، یکی از خاطره انگیزترین بخش های هر سفری غذاست. برخی از جامعه شناسان معتقدند از آسان ترین راه های شناخت و نزدیک شدن به هر جامعه ای از طریق غذایشان است. برای همین است که در سال های اخیر توریسم غذا بسیار فراگیر شده است. وقتی درباره لندن صحبت می کنیم نمی توان از غذاهایش گذشت. چرا که لندن شهری بسیار متنوع و چند فرهنگی است که می تواند با غذاهایش ما را غافل گیر کند. با خبرنگاران همراه باشید تا به شما 21 غذای خوب را در شهر لندن با قیمتی زیر 10 پوند (معادل حدود 55 هزارتومان) پیشنهاد کنیم.

21غذای عالی با قیمتی معقول در لندن (بخش اول)

مقاله مرتبط:

1. پیتزا خمیرترش در فرانکو مانکا Franco Manca

محل: این فست فود را در جاهای مختلفی می توان یافت. از جمله: چیزویک (Chiswick)، تاتنهام کرت رود Tottenham Court Road، بالهام Balham، سوتفیلدس Southfields، و شعبه مرکزی در بریکستون Brixton قیمت: از 4.5 پوند یا حدود 24 هزار تومان به قول خانم کتی: پیتزا کوریزو بهترین پیتزا خمیرترشی است که می توانید بیابید.

2. ساندویچ گوشت گاو نمکی در بیگل بیک Beigel Bake

محل: بریک لین Brick Lane قیمت: 3.5 پوند معادل حدودا 19 هزار تومان یکی از مشتری ها به نام نیل واکر می گوید: در خیابان برک لین می توانید ساندویچ گوشتی نمکی پیدا کنید که نوش جان کردنش با سس خردل و ترشی شیوید تجربه ای بی نظیر است.

3. ساندویچ کباب گوسفند بریان با پخت آرام در استیکی بیکس Sticky Beaks

محل: شعبه های مختلف در سرتاسر لندن قیمت: 6 پوند یا حدود 32 هزار تومان

4. دونات برد اهد Bread Ahead

محل: بازار برو Borough Market قیمت: هرکدام 2.5 پوند یا 13 هزار تومان دونات های حجیم با مغز مربا و عطر عالی. جسیکا شام

5. ساندویچ لقمه ای بااو در بااو بار Bao Bar

محل: بازار نتیل قیمت: دانه ای 3.5 پوند یا 19 هزار تومان

6. رول گوشت دنده در مرد دنده ای! The Rib Man

محل: بریک لین و گاهی در وستهام قیمت: از 7 پوند یا 37هزار تومان به بالا سارامان: در بریک لین ساندویچ گوشت فوق العاده ای به شما می دهند که اندازه سرتان است!

7. شاورما در کافه هلن

محل: جاده ادگوار Edgware Road قیمت: 4 پوند یا 21هزار تومان یکی از مشتری ها به نام اکبر لطف الله اعتقاد دارد این بهترین شاورمای لندن است.

8. ناهار ویژه در غذاخوری توکیو Tokyo Diner

محل: محله چینی ها قیمت: 6.5 پوند یا 35هزارتومان جاسمین پین: آن ها هم غذاهای گوشتی و هم غذای گیاهی دارند . این غذا ها به طور کلی شامل برنج، نودل، سوپ میسو و یک غذای جانبی می شوند. قیمت ها بین 39500 تا 70000 تومان هستند که در زمان ساعات خلوتی یعنی از 3 تا 6 بعد از ظهر 6000 تومان کاهش می یابند. این غذا کاملا نشانگر هویت ژاپنی است. تمامی کارکنان ژاپنی هستند و بیشتر آن ها سال های زیادی است که در آن جا کار می کنند. این موضوع به این معنی است که سطح حرفه ای گری آن ها بالاست و درک خوبی از شغلشان دارند. شدیدا این مکان را به شما توصیه می کنم چرا که کیفیت کلی غذا فوق العاده بالاست و قیمت ها هم معقولند.

9. همبرگر در هاچه Haché

محل: کامدن Camden، چلسی Chelsea، کلاپهام Clapham، شوردیچ Shoreditch و بالهام Balham قیمت: 7.5 پوند معادل 40هزار تومان دبی والپو: مخصوصا در یکشنبه ها که برگر مخصوص یکشنبه سرو می شود، این مکان بسیار لذت بردن از غذاهایش مناسب است چرا که نمی دانید یکی از برگر های معمول یا برگر مخصوص یکشنبه را سفارش دهید. برگر یکشنبه که58000 تومان است متشکل از یک برگر کبابی گوشت گوساله غرق در سیب زمینی دوفینوز، هویج فرنگی ترد، و یک ساندویچ هویج بین دو پودینگ یورکشایر است.

10. فوی کمیاب گوشت گوساله در Mien Tay

محل: باترسیBattersea و شوردیچ Shoreditch قیمت: از 7.5 پوند معادل 40 هزار تومان به بالا آلیس چدفیلد: بهترین فو در لندن. خود را رها سازید و نمک و میگوی فلفلی را هم اضافه کنید. برنامه ریزی کنید حداقل هفته ای یک بار به اینجا بیایید چرا که هرگز از غذا های متنوعش خسته نمی شوید. فو یک نوع غذای آبکی ویتنامی است شامل: انواع گوشت، سبزیجات و نودل - مترجم

11. ناهار ویژه در ساگار Sagar

محل: کاونت گاردن Covent Garden، همر اسمیت Hammersmith و تاتنهام کورت رود Tottenham Court Road قیمت: از 3.5 پوند یا 19هزار تومان به بالا غذای گیاهی جنوب هند. شما ذرت بوداده، کاری سبزیجات، برنج پیلا، سوپ سامبار و دسر را فقط با پولی ناچیز دریافت خواهید کرد. هلن پارکین از شما دعوت می کنیم با بخش دوم هم همراه خبرنگاران باشید. منبع: Buzzfeedمنبع: کجارو
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 756

به "21غذای عالی با قیمتی معقول در لندن (بخش اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "21غذای عالی با قیمتی معقول در لندن (بخش اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید