شروع دور جدید محدودیت&zwnjهای کرونایی در فرانسه

به گزارش سبزا، دولت فرانسه از امشب دور جدیدی از محدودیت‌ها را در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا در این کشور کلید زد.

شروع دور جدید محدودیت&zwnjهای کرونایی در فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از یورونیوز، با تصمیم دولت فرانسه از شامگاه سه‌شنبه 15 دسامبر (25 آذر) دور جدیدی از محدودیت‌ها به منظور مقابله با شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا در این کشور شروع شد.

دولت فرانسه اعلام نموده است که در قالب محدودیت‌های جدید، شهروندان این کشور از ساعت 8 شب تا 6 بامداد حق خروج از خانه‌های خود را ندارند؛ اما در طول روز اجازه دارند آزادانه و بدون احتیاج به پر کردن فرم‌های خوداظهاری از خانه خارج شده و در خیابان‌ها تردد داشته باشند.

البته دولت فرانسه یک استثناء نیز برای شهروندان قائل شده و به آنها اجازه داده است که در شب جشن کریسمس از خانه‌های خود خارج شوند.

بر اساس طرح قرنطینه جدید، اگر شهروندان فرانسوی در ساعات 8 شب تا 6 بامداد بدون دریافت مجوز -که فقط در موارد ضروری اعطا می‌گردد- از خانه خارج شوند، با جریمه نقدی 135 یورویی روبرو خواهند شد.

علاوه بر این، تعطیلی بعضی اماکن از جمله کافه‌ها و رستوران‌ها در فرانسه دست‌کم تا روز 20 ژانویه (اول بهمن) ادامه خواهد یافت و بازگشایی موزه‌ها و سالن‌های تئاتر و سینما که قرار بود از 31 دسامبر (11 دی) انجام گردد، دست‌کم سه هفته دیگر به تعویق می‌افتد.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی، تا به امروز حدود 2.4 میلیون نفر در فرانسه به کووید-19 مبتلا شده‌اند که از این تعداد بیش از 59 هزار نفر جان باخته‌اند.

طی 24 ساعت گذشته بیش از 11500 مورد ابتلای جدید به کووید-19 در فرانسه گزارش شده است و آمار فوتی‌ها حدود 430 نفر بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1272

به "شروع دور جدید محدودیت&zwnjهای کرونایی در فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع دور جدید محدودیت&zwnjهای کرونایی در فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید