آقای اوحدی به داد خواهر شهید برسید !

به گزارش سبزا، خبرگزاری خبرنگاران- یک خواهر شهید پس از پیگیری مسائل خود از بنیاد شهید و بلاتکلیفی موجود ، از رییس بنیاد استمداد طلبیده و خواهان حل مسائل طاقت فرسایش شده است.

آقای اوحدی به داد خواهر شهید برسید !

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران، خانم کریمی، خواهر شهید کریمی از شهدای پر افتخار روستای چوبینه شهرستان آوج در استان قزوین است این خواهر شهید در مصاحبه با خبرنگار ما از روزگار سختی که می گذراند گلایه نموده و خواهان رسیدگی مسئولان امر به مسائل طاقت فرسای خود شده است .

او که در خردادماه سال 94 پدر خود را از دست میدهد هنوزم در غم فراق پدر بوده که در دی ماه همان سال شوهر خود را نیز از دست می دهد او می ماند او مادر شهید و نه فرزند خودش و مسائل اقتصادی و گرفتاری های روزگار اما مصیبت های این خواهر شهید تمامی ندارد و در اسفند ماه سال 94 یعنی چند ماه پس از داغ پدر و همسرش متاسفانه مادر خود را نیز از دست می دهد.

او که دارای چهار دختر می باشد، یکی از دخترانش ازدواج نموده ولی سه دختر او هنوز مجرد و دارای سن بالا هستند.

یکی از دختران که حدود 45 سال سن دارد بیمار است و تحت پوشش بهزیستی و روزگار سختی را می گذرانند.

از طرفی پنج فرزند پسر دارد که یکی از آنها 46 ساله و از وقتی در سربازی بیمار شده است همچنان تحت پوشش بهزیستی است و با مسائل بیماری دست به گریبان است .

دو پسرش هنوز ازدواج ننموده اند و فقط یک پسر از 5 پسرش ازدواج نموده که او نیز می گوید دو سال بوده که بیکار شده بود و بالاخره با شاگردی در یک پارچه فروشی با ماهی یک میلیون تومان روزگار گذرانده تا فعلا یک مغازه اجاره نموده و با قرض و قوله یک لباس فروشی راه انداخته است ولی با این شرایط کرونا و تعطیلی ها مسائل زیادی دارد.

اما قصه پر غصه این خانواده اینجاست که بارها به بنیاد شهید مراجعه نموده اند که از زمانی که پدر فوت کرد و سپس همسرش از جهان رفت طبق قانون نصف حقوق پدر به مادر و نصف دیگر به این دختر می رسید که داده نشده و بعد از فوت مادر نیز حقوق به وی تعلق نگرفته و بر اثر مراجعات متعدد پاسخ های مختلفی داده شده که ابتدا گفته اند تعلق نمی گیرد و بعد گفته اند اگر شوهر بعد از پدر و مادر فوت شده باشد مشمول نیستید و بعضی هم گفته اند چون بودجه ندارند اینگونه گفته می گردد.

اما مشکل فقط همین ها نیست حالا حال این خواهر شهید به خاطر بیماری و احتیاج به عمل جراحی و نبود هیچ درآمد و حقوق بسیار بدتر است و تنها راه او استمداد از متولی امور خانواده شهداست و گفته است پیام او را به آقای اوحدی رئیس جدید بنیاد برسانیم که آقای اوحدی به داد خواهر شهید برسید!

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1330

به "آقای اوحدی به داد خواهر شهید برسید !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای اوحدی به داد خواهر شهید برسید !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید