آمریکا حمله به روسیه را شبیه سازی کرد، جبهه حمله: مرز استونی و کانادا!

به گزارش سبزا، فرمانده نیروهای هوافضای روسیه اظهار داشت، بمب افکن های استراتژیک بی-52 آمریکا اواخر ماه گذشته میلادی در جریان رزمایش ها، حملات به روسیه را شبیه سازی کردند.

آمریکا حمله به روسیه را شبیه سازی کرد، جبهه حمله: مرز استونی و کانادا!

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، یک مقام ارشد نظامی روس ضمن هشدار درباره رزمایش های نظامی آمریکا در مجاورت مرز روسیه گفت که واشنگتن در بخشی از این رزمایش ها، حملات به روسیه را شبیه سازی نموده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی سوروویکین فرمانده نیرو های هوافضای روسیه شامگاه آدینه دیشب) در اظهاراتی گفت که آمریکا با استفاده از بمب افکن های استراتژیک بی-52 خود حملات نظامی به روسیه را تمرین نموده است.

به گفته این مقام روس، بمب افکن های بی-52 آمریکا اواخر ماه آگوست (ماه گذشته میلادی) در جریان رزمایش هایش، حملات به روسیه از استونی و کانادا را شبیه سازی کرد.

فرمانده نیرو های هوافضای روسیه هشدار داد، از نظر ارتش روسیه این رزمایش ها با حضور بمب افکن های استراتژیک آمریکا در نزدیکی مرز روسیه، غیر محبت آمیز و تحریک آمیز است.

وی اضافه کرد، هواپیما های آمریکایی به دفعات کوشش کردند به مرز روسیه نزدیک شوند، اما جنگنده های روسیه مانع اقدام آن ها شده اند.

مقام های نظامی و سیاسی روسیه بار ها به کشور های عضو ناتو به ویژه آمریکا درباره تحرکات نظامی در مناطق همجوار فدراسیون روسیه در مناطق مختلف از شرق اروپا گرفته تا قطب شمال هشدار داده اند و مسکو در برای مقابله با این تحرکات دست به اقداماتی از قبیل استقرار سامانه های موشکی و پدافندی از قبیل اس 400 زده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1073

به "آمریکا حمله به روسیه را شبیه سازی کرد، جبهه حمله: مرز استونی و کانادا!" امتیاز دهید

1 کاربر به "آمریکا حمله به روسیه را شبیه سازی کرد، جبهه حمله: مرز استونی و کانادا!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا حمله به روسیه را شبیه سازی کرد، جبهه حمله: مرز استونی و کانادا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید