اتحادیه اروپا خطاب به آمریکا: دست از تهدید ما بردارید

به گزارش سبزا، اتحادیه اروپا به دولت آمریکا هشدار داد تا از تهدید کردن برای تحریم کمپانی های این اتحادیه که در تکمیل پروژه خط لوله گازی بین آلمان-روسیه و ترکیه - روسیه دخیل هستند، دست بردارد و به جای آن به گفت وگو بنشیند.

اتحادیه اروپا خطاب به آمریکا: دست از تهدید ما بردارید

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دولت آمریکا اخیرا به کمپانی های اتحادیه اروپا دخیل در این پروژه ها هشدار داده که در معرض مجازات و مجازات قرار می گیرند مگر اینکه این پروژه ها را متوقف نکنند.

این اقدام باعث تنش بیشتر بین متحدان اروپایی و آمریکا شده است.

جوزپ بورل، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه ای بیان کرد: من به شدت نگران افزایش استفاده از تحریم ها یا تهدید به تحریم از سوی آمریکا علیه کمپانی های اروپایی هستم.

وی ادامه داد: در جایی که اختلاف نظر در سیاست گذاری وجود دارد بهترین گزینه برای اتحادیه اروپا همواره مذاکره بوده و این اتحادیه همواره برای گفت وگو آماده است. اما تهدید برای تحریم جایی ندارد. سیاست های اروپایی بایستی در خود اروپا معین شوند نه توسط یک کشور ثالث.

مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا اخیرا اعلام نموده بود که دولت این کشور به دیدگاه های قدیمی خود که درباره این کمپانی هاست سرانجام می دهد و آنها را تحریم می نماید.

وی ادامه داد، اتحادیه اروپا با استفاده از تحریم ها از سوی کشورهای ثالث علیه کمپانی های اروپایی که کار مشروع انجام می دهند، مخالف است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1068

به "اتحادیه اروپا خطاب به آمریکا: دست از تهدید ما بردارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا خطاب به آمریکا: دست از تهدید ما بردارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید