اردوی تیم ملی هندبال بانوان در سنندج برپا می گردد

به گزارش سبزا، خبرنگاران: مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: به منظور حضور مقتدرانه تیم ملی هندبال بانوان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی اندونزی یک دوره اردوی 5 روزه برای تیم در سنندج برپا می گردد.

اردوی تیم ملی هندبال بانوان در سنندج برپا می گردد

حامد جولایی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: به منظور حضور مقتدرانه تیم ملی هندبال بانوان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی اندونزی یک دوره اردوی 5 روزه برای تیم در سنندج برپا می گردد.

وی گفت: اردوی تیم ملی بزرگسالان هندبال بانوان با شرکت 23 بازیکن از استان های کشور در روزهای 18 لغایت 23 تیرماه در سنندج برگزار می گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان توضیح داد: در این مرحله از اردو مریم کریمیان به عنوان سرمربی و نشمین شافعیان از کردستان به عنوان مربی تمرینات فنی اردونشینان هندبالیست را زیر نظر دارند.

وی گفت: در اردوی تیم ملی بزرگسالان هندبال بانوان 7 هندبالیست لیگ فزونی مژگان قهرمانی، شقایق باپیری، دلنیا محمودی، سیران احمدی، دلنیا امانی، اسراء زندی و شیدا عبدالقاسمی و یک مربی کردستانی حضور دارند.

جولایی اضافه کرد: فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران با توجه شرایط آب و هوایی خوب و همچنین درخواست های مکرر باشگاه شهرداری سنندج، میزبانی این مرحله از اردوی تیم ملی را به سنندج واگذار کرد.

وی گفت: این اردو به منظور شرکت پیروز تیم ملی کشورمان در رقابت های آسیایی اندونزی در اسفندماه سال جاری برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 387

به "اردوی تیم ملی هندبال بانوان در سنندج برپا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی تیم ملی هندبال بانوان در سنندج برپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید