اظهارنظر دوپهلوی پوچتینو در خصوص مسی

به گزارش سبزا، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، بدون نام بردن از لیونل مسی، تایید کرد که بازیکنانی که قراردادشان در آستانه سرانجام یافتن است، بخشی از استراتزی جابجایی باشگاه های مختلف هستند.

اظهارنظر دوپهلوی پوچتینو در خصوص مسی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مسی که تمام دوران حرفه ای اش را در بارسلونا سپری کرد، در تابستان گذشته به دنبال جدایی از این باشگاه بود اما در نهایت در نوکمپ ماند ولی قرارداد او با بارسا در تابستان آینده به خاتمه می رسد و از ماه گذشته این امکان را داشته که با باشگاه های مختلف وارد مذاکره گردد.

در این بین از پاری سن ژرمن به عنوان یکی از مقصدهای احتمالی او نام برده می گردد و صحبت مدیران پی اس جی در خصوص مسی، ناراحتی بارسایی ها را به دنبال داشت. پوچتینو ترجیح می دهد وارد این دعوا نگردد اما اظهارنظر او می تواند شایعات در خصوص انتقال مسی به پارک دو پرنس را تقویت کند.

او در تبادل نظر با ال ترانسیستور، در پاسخ به سوالی در خصوص شایعه انتقال مسی به پاری سن ژرمن، گفت: درک می کنم که باید در خصوص بازیکنی که در تیم تان نیست، به کمترین میزان ممکن صحبت کنید. اما همه تیم های استراتژی هایی دارند و بازیکنانی هستند که قراردادشان رو خاتمه است.

بارسلونا و پاری سن ژرمن سه شنبه شب در ملاقات رفت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ مقابل هم قرار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1433

به "اظهارنظر دوپهلوی پوچتینو در خصوص مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارنظر دوپهلوی پوچتینو در خصوص مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید